Κυριακή 17 Αυγούστου 2008

Μερικές αγαπημένες παραλίες (Α) και γιατί.

Δεν μπορώ να μη μοιραστώ τις θάλασσές μου ...


Κάτω Κουφονήσι, Νερό.
Μου αρέσει που ειναι ερημική και ανενόχλητη.
Μου αρέσει που όλοι σχεδόν είμαστε γυμνοί.
Μου αρέσει η θάλασσα που αν και κρύα ειναι τόσο φανταστική !
Μου αρέσει που πάς εκει με καϊκι.
Μου αρέσει που δεν εχει ρεύμα, νερό ουτε τηλεόραση.


Kριαρίτσι, Σιθωνία Χαλκιδικής.
Μου αρέσει γιατι ειναι ήσυχα, με κόσμο ήρεμο.
Μου αρέσει γιατι ειναι μεγάλη με πολλή και καλή άμμο.
Μου αρέσει γιατι εκει ( στο κόκκινο σημαδάκι ) πάω και ψαρεύω.
Μου αρέσει γιατι εκει κυκλοφορούμε πολλοί χωρίς ρούχα, γυμνοί.
Μου αρέσει γιατι δεν εχει σπίτια ! Μόνο τροχόσπιτα.
Μου αρέσει γιατι μπορώ να κάνω ελεύθερο κάμπινγκ.


Η παραλία με το beach bar "Manassu" στην Σιθωνία.
Μου αρέσει γιατι νιώθω άνετα εκει και τα νερά ειναι τέλεια.
Μου αρέσει και το beach bar ( διαφήμιση τους κάνω είδες ; )


Ανώνυμη παραλία στην Σιθωνία. Δεν ξέρω τουλάχιστον πώς τη λένε.
Μου αρέσει γιατι ειναι πολύ ήσυχη και συνήθως δεν εχει κύμα !
Μου αρέσει γιατι μπορώ να ειμαι και εκει γυμνός.
Μου αρέσει που έρχονται εκει διαφόρων ηλικιών άνθρωποι παρά το οτι η πρόσβαση ειναι κάπως κουραστική. Δεκαπέντε λεπτά περπάτημα σε άμμο μαλακή !


Αγιόκαμπος, Λάρισα.
Μου αρέσει γιατι εχει ενα ψιλό βότσαλο πολύ ευχάριστο.
Μου αρέσει γιατι μπροστά υπάρχει μόνο θάλασσα, ανοικτό Αιγαίο.
Μου αρέσει που ένιωσα σαν το σπίτι μου αμέσως μόλις πήγα.

Πορτοκάλι, Καβουρότρυπες Σιθωνίας.
Μου αρέσει λόγω του φανταστικού χρώματος των νερών.
Μου αρέσει επειδή ο βυθός ειναι πλούσιος και όμορφος.
Μου αρέσει που δεξιά απο την ομπρέλλα ειναι "επίσημη" παραλία Γυμνιστών.
Μου αρέσει που οι ντυμένοι δεν στην πέφτουν.
Μου αρέσει που τα πεύκα φτάνουν μεχρι κάτω στο νερό !
Ειναι η πιο αγαπημένη μου, χρόνια τώρα.

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πέρυσι ήμουν στο manasu και μάλιστα απ΄ το πρωί μέχρι τις 2 τη νύχτα. Μέχρι και μπάνιο γυμνή έκανα, μετά τις 12. Στο λέω για να δεις ότι έχω διαβάσει και την άλλη ανάρτηση. Ήταν απ΄ τις καλύτερες μέρες των περσινών μου διακοπών. Όντως εξαιρετικό το μπαράκι και η θάλασσα ονειρεμένη. Φαντάσου τι έγινε μετά από 7 μοχίτο και 8 κούμπα λίμπρε... Τίποτε άλλο δε σου λέω.

Εφιάλτης είπε...

Όντως από τις φωτογραφίες δείχνεις πως είναι φανταστικές παραλίες, ίσως στο μέλλον να τις επισκεφτώ...

Σοφία είπε...

Δεν έχω κολυμπήσει σε καμιά τους. Αλλά θα τις βάλω στα υπόψην, αν βρεθώ στα μέρη αυτά.

tzonakos είπε...

Zanzibar όχι μόνο μπορώ να φανταστώ τι έγινε, αλλα και ζηλεύω κιόλας. Με την καλή έννοια. Θέλω κι εγω.
Αλλα στο manassu πηγα δυο φορές μόνο κι αυτές μεσημερι ως βραδάκι, πριν τις 9.00 ειχα φύγει.
Next time :)

@ Εφιάλτη ειναι μόλις μερικές απο αγαπημένες μου. Τις συνιστώ σε όοσυς θέλουν πραγματική ομορφιά.

@ Σοφία να αρχίσεις απο το Πλατανίτσι και Καβουρότρυπες.
Αλλα η Ελλάδα εχει πάρα πολλές, τόσες που δεν θα τις προλάβω όλες !
Αυτο με θλίβει κάπως.

meril είπε...

Πολύ πολύ όμορφες...

Unknown είπε...

Μας έφτιαξες πάλι...
Θα ξαναφύγω να πάω σε παραλίες, και μόλις μπήκα σπίτι ρε γαμότω :P

tzonakos είπε...

Xαίρομαι που σ αρέσουν meril.
Λέω να βάλω κι άλλες φωτος σε λιγες μέρες.

@ Λίλυ το γαμΏτο γράφεται με Ωμέγα :D
Τι να πω κι εγω που θέλω να ζήσω για πάντα σε αυτες τις παραλίες ;

Roadartist είπε...

Υπεροχες..και δεν εχω παει σε καμια απο αυτες..Καλως σε ξαναβρίσκω :)

Unknown είπε...

Σωστά είναι γαμώ το :P.
Αλλά μέσα στην νύχτα το έκανα ρήμα...χιχι, δλδ, εγώ γαμότω...
κατάλαβες?
Και το ο δικαιολογήται γιατί δεν είναι σε -ωνω, δλδ γαμώνω...
Αλλά Χαλκιδική όλες? Άντε και Λάρισσα...Τίποτα σε ...Πειραιά δεν έχει :P

tzonakos είπε...

Εμ, ο Πειραιάς δεν εχει μέρη σαν αυτά !
Και σίγουρα στον Πειραιά κυκλοφορούμε ντυμένοι πάντα :Ρ

Ανώνυμος είπε...

παρ'όλο που δεν το περίμενα,το ίδιο ένοιωσα κι εγώ στον Αγιόκαμπο :)

tzonakos είπε...

Πραγματικά ειναι πολυ φιλόξενα εκεί.
Στην μεθεπόμενη ανάρτηση θα βάλω και άλλη μία καταπληκτική παραλία απο Αγιόκαμπο και μερικές άλλες που θα βγούν πρώτη φορά στον 'αέρα'.
Νιώθεις άνετα εκει, και μη ρωτήσεις γιατι, δεν ξέρω ! :)

αντωνης είπε...

Να πω οτι δεν τις ηξερα αυτες τις παραλιες εκτος απο τις Καβουροτρυπες (την οποια ομως παραλια αν δεν εισαι ντοπιος-Σαλονικιος ή αν δεν ξερεις, δεν μπορεις να την βρεις. Εμεις τουλαχιστον δεν ειδαμε πουθενα καμια ταμπελα, λες και την κρυβουν)

Να πω και μερικες παραλιες που μου αρεσουν
-Αγιος Προκοπης στη Ναξο
-Πορτο Κατσικι στη Λευκαδα
-Αγιος Ισιδωρος στη Λεσβο
-Η παραλια στον Αρμενιστη στη Χαλκιδικη
και η καλυτερη για μενα ειναι
-η Αγια Φωτια στην Ιεραπετρα.

Αλλά τα πιο ομορφα χρωματα σε θαλασσα τα εχω δει στους Αντιπαξους.

tzonakos είπε...

Aπο αυτες που αναφέρεις Αντώνη, ξέρω καλά τον Αρμενιστή.
Τις άλλες όχι αλλα εχω δει φωτογραφίες.
Αντίπαξο εχω πάθει πλάκα θέλω να πάω.

KitsosMitsos είπε...

Μας ταξίδεψες και πάλι. Καλά να τις κρατάμε τις αναμνήσεις, ακόμη καλύτερα να τις μοιραζόμαστε...

Ενεσούλα είπε...

Ωραίες.
Δεν έχω πάει σε καμία.
Μου έχουν κολλήσει οι Καβουρότρυπες.
Ίσως, κάποτε...
Φιλάκια.

Μάτα είπε...

Καλώς σε βρήκα!
Είμαι πολύ τυχερή γιατί η πεθερούλα μου έχει εξοχικό στον Αγιόκαμπο!
Αλλά και άτυχη μαζί γιατί μένω στην Γερμανία και δεν μπορώ να το χαρώ όποτε θέλω.
Πάντως είναι μία από τις καθαρότερες θάλασσες που έχω δει.

tzonakos είπε...

Καλως ήρθες Μάτα.
Ο Αγιόκαμπος μου άρεσε πολύ.
Θα έκανα διακοπές εκει ευχαρίστως.
Μάλιστα ξετρελλάθηκα με τις παραλίες στον Ρακοπόταμο, λίγο πιο πέρα.
Τυχερή να εχεις σπίτι εκεί !
Να σαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα, ωραίο ποστ! Μήπως θυμάσαι καμιά παραλία στη Χαλκιδική και σχετικά κοντά στη Θεσ/νίκη που να έχει χοντρή άμμο ή βότσαλα;

tzonakos είπε...

Dennis απ' οσο γνωρίζω, οι περισσότερες παραλίες της χαλκιδικής ειναι με άμμο που δεν την λες χοντρή άμμο περισσότερο ειναι ψιλή.
Ωστόσο σε παραλίες όπως το Κριαρίτσι ( 2 ωρες απο Θεσσαλονίκη ) βρίσκεις και λιγο πιο χοντρή άμμο.
Σε μερικές παραλίες στη Σιθωνία πάντα σε απόσταση εως λιγότερο απο μιάμιση ωρα απο Θεσσαλονίκη βρίσκεις και βοτσαλάκι καλό. Αυτες οι παραλίες ειναι κάτω σε διάφορα beach bar της ανατολικής πλευράς της Σιθωνίας μεταξύ Βουρβουρού και Συκιάς.
το καλό ειναι οτι η άμμος δεν ειναι αυτη η πολύ λεπτή που κολλάει παντού και δεν βγαίνει εύκολα παρα μόνο με τρίψιμο με σφουγγάρι :)
Ελπίζω να βοήθησα.