Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2007

OEO

οεο ; ...συμφωνείτε ;

10 σχόλια:

mad2luv είπε...

οεο...γιατι να κερδιζω παντα?????

Ενεσούλα είπε...

που 'ναι η μπάλα; Ο-Ε-Ο που 'ναι η μπάλα;

(την έχασα):Ρ

mad2luv είπε...

α..θελω το επομενο θεμα του μπογ σου να ειναι.........ταρατατααανν....εγω...χαχα..πλακα κανω...γραψε οτι θες..αρκει να ειναι κατι χαρουμενο..δεν μπορω αλλες λυπημενες φατσουλες...

tzonakos είπε...

Καλα, τι να κάνω ; Αφού κέρδισες, το θέμα μου θα είσαι ΕΣΥ !
Δύσκολα μου βάζεις λέμε.
Αλλα εγω ε ; Τίμιος πανω απ όλα, καλόοοοοοο παιδί ! :)

Ανώνυμος είπε...

ετσι πρεπει..να γραψεις για κατι που θα εχεις υλικο μπολικο...αυτη ειμαι εγω..χαχαχα...

tzonakos είπε...

Ωπα, δωσε, δώσε υλικό λέμεεεε, χαχαχα ...

Ανώνυμος είπε...

οποτε θες...

mad2luv

tzonakos είπε...

Ααααααααααααααα
ΕΣΥ ήσουν ο/η ανώνυμος που σε ψήφισε λέμεεεεε ααααααααααα άαααααατιμηηηη ...
καλα δε πειράζει, έχω κάτι ομογενείς απο Ρωσία, θα τους καλέσουμε στον επόμενο διαγωνισμό, εχεχεχε...

Suspect είπε...

Δεν μου αρέσει να υποστηρίζω έμμεσα ή άμεσα το αλκόολ, ναρκωτικές ουσίες, ή άλλες μεθόδους έμπνευσης και πνευματικής διέγερσης, αλλά όπως έλεγε και o κολομβιανος προσωπικος μου ποτοαναμεικτης “ ….αρκετά από αυτά δουλεύουν πραγματικά...»

tzonakos είπε...

Ναι αλλα πρέπει να προσέχεις τι πίνεις και τι ανακατεύεις πριν πιείς και αφου πιείς να μην εχεις αδειο στομάχι, αλλιως μια εντριβή στην πλάτη θα χρειαστεί οπωσδήποτε.
Suspect welcome back ma' man.