Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2007

Chatting with a friend

Ο χρήστης Tzonos λέει:
Ζαχάρω, Ζαχάρω,
δεν σε κουμαντάρω,
μα θα ρθω να σε πάρω
με παπά και με κουμπάρο

Ο χρήστης Zaxaro λέει:
έτσι που είμαι... με παπά και κοράκια πρέπει να με πάρεις... !!! χαχαχαχα
Ο χρήστης Tzonos λέει:
λολ, οκ έγινε
Ο χρήστης Tzonos λέει:
πάω να πάρω τη σφεντόνα
γλυκιά μου πριμαντόνα
θα σφάξω τα κοράκια
για τα γλυκά σου τα χειλάκια

Ο χρήστης Zaxaro λέει:
με μάτιασε ένας γαλανομάτης παίδαρος που γνώρισα την παρασκευή, μου είπε ότι είμαι πολύ ωραία γυναίκα... και μετά ταβλιάστηκα !!!.... @##^@& τον φούστη !!! χαχαχαχα
Ο χρήστης Zaxaro λέει:
είδες που έχω δίκιο και δεν χρειάζεται να γνωρίζω άντρες?
Ο χρήστης Tzonos λέει:
Το φούστη το γαλανομάτη
που να του βγει το μάτι
φέρτον εδώ απικο αμανάτι
να δεί τι πα να πεί βαρβάτη

Ο χρήστης Zaxaro λέει:
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Ο χρήστης Tzonos λέει:
Της Ζαχάρως το τρελλό φουστάνι
χερι-χεράκι δεν θα βάνει

Ο χρήστης Zaxaro λέει:
τί σε έχει πιάσει σήμερα?
Ο χρήστης Tzonos λέει:
Ειναι απο την αγαμία,
γλυκιά μου όμορφη κυρία
μη μας παραξηγείτε μία,
είμεθα μια πανωλεθρία
Ο χρήστης Zaxaro λέει:
θέλω πίσω τον Πάνο μου !!!!! μπορώ????????
Ο χρήστης Tzonos λέει:
Τον Πάνο σου να τονε πάρεις,
γιατι σε βλέπω να φουντάρεις,
αν δω ενα κίτρινο αμάξι,
θα του σφυρίξω "ειν' εντάξει"
Ο χρήστης Zaxaro λέει:
σφύρα του του βλάκα
Ο χρήστης Tzonos λέει:
πήγαινε κάνε ενα μπανάκι,
να γίνεις όμορφη κι ωραία,
να μη νομίσει το Πανάκι,
πως ησουν μ άλλονε παρέα
Ο χρήστης Zaxaro λέει:
ψίτ
Ο χρήστης Tzonos λέει:
ψούτ
Ο χρήστης Zaxaro λέει:
θερμόμετρο έβαλες τελευταία?
Ο χρήστης Tzonos λέει:
θερμόμετρο ποτέ δεν βάζω,
μόνο γυμνός κατάχαμα αράζω,
και αμα δω θερμοκρασία
τραβάω μια malakia
Ο χρήστης Zaxaro λέει:
πάς... κρίμα και ήσουν καλό παιδί !!! χαχαχαχαχα
Ο χρήστης Tzonos λέει:
Ε, δεν πειράζει μάτια μου
κι εμεις δεν θα χαθούμε
ισως στην άλλη τη ζωή,
εμείς να ..... θούμε
Ο χρήστης Zaxaro λέει:
χαχαχαχαχα
Ο χρήστης Tzonos λέει:
( γελάς ε ; )


? Mα... γιατι γελάει ;

7 σχόλια:

Ενεσούλα είπε...

...έλα μου, ντε!
Απορώ κι εγώ!

mpoumpoula είπε...

αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Erisadesu είπε...

αυτό το βότσαλο ελπίζω να σε πετύχει στο κεφάλι.

tzonakos είπε...

Mε εχει πετύχει βότσαλο και μεγάλο στο κεφάλι και απο τότε το παθα αυτο.
Οι γιατροί λένε οτι θα συνέλθω σε κανα χρόνο.
Ευχαριστώ που με θυμήθηκες erisabetsu.

marayia είπε...

chatter o Tzonakos λοιπόν .. ξεδιπλώνονται μια μαι οι πτυχές..¨-) .

tzonakos είπε...

A, παλιά chatάριζα πιο πολύ, με κόσμο :-)
Τωρα... οχι τόσο.

Unknown είπε...

χαχαχα, λέω και εγώ!