Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Γλύκες

Τα λατρεύω τα σκυλάκια.
Αυτο εδω ειναι μωράκι ακόμα, δηλαδη 4 μηνών και ανήκει σε ενα φίλο.
Ειναι πραγματικά ενα απίστευτο πλασματάκι !


Ειχα παλιότερα σκύλους και μια εποχή ενα θηλυκό κυνηγόσκυλο που ειχα κοιμόταν μαζί μου.
Την είχα απο 28 ημερών κουτάβι. Σέττερ ράτσα με Γκριφόν. Τρελός συνδυασμός.
Μέχρι που άρχισε να επιτίθεται σε όποιον έμπαινε στο δωμάτιο οταν κοιμόμουν. Και τότε πήγε κήπο. Καλύτερα, ειχε χώρο.
Μόνο που σαν να κατάλαβε οτι για κάποιον ανεξήγητο γι αυτην λόγο, ηταν ανεπιθύμητη.
Η μητέρα μου δεν ήθελε να ειναι μεσα στο σπίτι το σκυλί.
Εγω δούλευα πολλές ωρες και έλειπα. Η μόνη λύση ηταν να μείνει στον κήπο μόνιμα.
Οταν ερχόμουν έκανε σαν τρελό. Ολο χαρά.
Μέχρι που κατι κατάλαβε, που δεν του άρεσε. Ηξερε πως ουτε και σε εμάς άρεσε κάτι.
Επρόκειτο για ενα οικογενειακό θέμα. Ειχε ενα αισθητήριο απίστευτο.
Απο τότε... αγρίεψε. Εφυγα για λιγο καιρό για δουλειές.
Ο πατέρας το έδωσε σε φίλο του που ειχε ενα εξοχικό. Το 'χαν ρημάξει στις κλοπές οι Αλβανοί.
Δεν ήξερα πού ηταν το εξοχικό. Εκανα καιρό να την δώ.
Κι οταν την ξανάδα... έκλαιγε με παράπονο. Μόνο τα κουταβάκια της ηταν κάπως πιο χαρούμενα.
Δεν 'αντεξα να την ξαναδώ να κλαίει. Αλλες δυό φορές την είδα, μεχρι που μας είπαν οτι το σκασε. Ψέμματα φυσικά.
Σε ευχαριστώ για οσα μου έδωσες μικρό μου σκυλάκι.

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.

Ανώνυμος είπε...

Κουκλάκι το σκυλάκι φίλε Τζονάκο.Σιγά μην το έσκασε.

Καλό μήνα.Σε έβαλα στα λινκ μου!Και κατάφεα να χωρέσω όλα σου τα μπλόγκ φίλε!Και είναι και πολλά!!!Καλή συνέχεια...

mad2luv είπε...

αααχ,τι καλο..αν και δεν μ'αρεσουν απο κοντα-τα σκυλια και τα πουλια τα φοβαμαι-αλλα ειναι γλυκα...πωπω αμοιρο μου αγορακι,εχεις απωθημενα..κριμα το σκυλακι..καλημερουδια γλύκα...

Όναρ είπε...

Γι' αυτό να μην ξαναφήσεις αγαπημένους, -ες απ' τα μάτια σου..ακούς..ποτέ πια..Καληνύχτες συνετές..

tzonakos είπε...

Kαλημέρα σας :)
Ευχαριστώ island. Φοβάμαι οτι το πρώην σκυλάκι μου κάποιος το χτύπησε. Δεν μπόρεσα να μάθω πολλά.
Οποτε βλέπω ενα που του μοιάζει παθάινω πλάκα.

mad2luv χαχαχα εισαι για δέσιμο :)
Μα καλά, φοβάσαι τα σκυλιά αλλ ατα ...πουλιά ;
Τα πουλιά ειναι ακόμα καλύτερα.
Ολα τα πουλιά ;)

Οναρ γι αυτο απο τοτε δεν ειχα άλλο σκυλάκι αλλα με βλέπω σύντομα να πάω ενα.
Καλημέρες συνετές.

Cookie είπε...

Kala. Me ekanes na dakrusw twra.

Ta latreuw ta zwa, idiaiterws ta skulia. "Eixa" arketa skulakia sto xwrio (pou emene i giagia mou) alla kanena den itan, pou leme, diko mou (na to prosexw egw kai na exw efthini gi' auto).

Twra gia prwti fora exw "diko mou" skulo, ton Cookie, pou kleinei ta 2 tou xronakia ton Ioulio! Ton pira otan itan molis 2 minwn. Ti na lew twra pws einai to kallitero skuli kai pws tha tin pathaina an pathaine tipota! San mwro mou ton exw (egw i mourli pou eipame!).

Lupamai pantws gi' auto pou suneuei stin skulitsa sou. Ta thiluka einai ligo aprovlepta :( To kako me ta skulia einai oti dainesai m' auta gmt kai meta feugoune prin apo sena!!

I agapi kai i xara pantws pou sou dinoun einai to kati allo.

Filia

tzonakos είπε...

Και πού να ξερες πώς το φωνάζουν το σκυλάκι της φωτογραφίας !

Να το πώ ;

Κούκι το φωνάζουν !!!

Cookie είπε...

Κούκη;;; Μου το κλέψανε!! Αμ τι, δεν εξηγείται αλλιώς, αφού το δικό μου είναι πιο μεγάλο ;)

Άντε να τους ζήσει και να είναι πάντα μπελάς :)

Μπουρμπουλήθρα είπε...

αχ με συγκινησες αγαπητε μου.. εχω και εγω παρομοια ιστορια με σκυλακι και οποτε το θυμαμαι με παιρνει το παραπονο.. και το χειροτερο ειναι οταν σου λενε πως εφυγε μονο του, που ενω ξερεις πως ειναι ψεμα δεν θες να το πιστεψεις οσο καιρος κι αν περασει..

Roadartist είπε...

Δε ξέρω γιατί αλλά δεν περίμενα να διαβάσω αυτό το κείμενο απο εσένα :) .. Μια γλυκιά καληνύχτα!!

tzonakos είπε...

Πραγματικά θα μπορούσα να πώ οτι θα ήθελα ενα σκυλάκι μαζί μου μεχρι το τέλος, όλη μου τη ζωή.
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια σας.
Ειμαι γεμάτος εκπλήξεις ε ;