Σάββατο 24 Μαΐου 2008

Τι φυτό ειναι ;


Θα μπορούσε να γίνει και παιχνιδάκι.

Μαντεύεις ποιό φυτό ειναι αυτό ;

Οποιος το βρεί αμοίβεται με επιπλέον παραπομπές σε θέματα του μπλόγκ του/της.
Εναλλακτικά και με κέρασμα μπύρα.
Η διαλέγει αμοιβή και βλέπουμε, χαχα :)

Καλό Σαββατοκύριακο και πρασινίστε τα μπαλκόνια !



Ενημέρωση :
Το ίδιο φυτό, μερικές μέρες μετά, μήπως και βοηθήσω να το βρεί κανεις.
Αν και ειναι δύσκολο μάλλον.


Επόμενη ανάρτηση θα ειναι τα διαδοχικά στάδια ανάπτυξης αυτού του φυτού μέρα με την ημέρα.


Ενημέρωση

Απάντηση : Το φυτό ειναι ΑΒΟΚΑΝΤΟ !

34 σχόλια:

Λιακάδα είπε...

@tzonakos Κι αν αυτή δεν πίνει μπύρες? Γίνεται να αντικαταστα8εί η μπύρα με κάτι ποιό σκληρό? πχ.. λικέρ ή και κοκτέιλ? :-)*

tzonakos είπε...

Χαχαχαχ, ναι, κάτι θα γίνει.
Θα το βρει κανεις άραγε ;
Χαχαχα "σκληρό" ε ; χμμμ ... ο γιατρός ειχε πει να αποφεύγουμε τα σκληρά. Υγιεινή ζωή.
Καλό ΣΚ Λιακάδα.

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Μηπως ειναι του Θεου το χορτο;;;;

Ενεσούλα είπε...

Aχ, γιατί τέτοια τεστ και δεν είμαι καλή στα φυτά;
Είμαι πολύ καλύτερη στα... ζώα, όλων των ειδών!
Δεν πειράζει, στο επόμενο τεστ ελπίζω να είμαι πιο τυχερή!
Φιλάκια

tzonakos είπε...

Του θεού δεν ειναι, πάντως, χαχαχα.

Ενεσούλα για προσπάθησε, κατι θα βρείς. Φιλάκια.

Όναρ είπε...

Νυχτολούλουδο..; λεμονιά..; γαρδένια..; 3 σε ένα..Καλησπέρες διαγωνιζόμενες..

KitsosMitsos είπε...

Τζώνυ μπόυ, πολύ μου άρεσε το σύνθημά σου. Πρασινίστε τα μπαλκόνια, λοιπόν!
Όσο για το διαγωνισμό, αν και λόγω μεγέθους δε μου κάνει, μήπως είναι γλυστρίδα;

Ανώνυμος είπε...

@tzonakos οι δυο ρακες που μεσα μου με καινε το κάνουν να μοιάζει με μανώλια το λουλουδι σου.. ετοιμο να αν8ίσει!μπουμπούκι!ταξιδεύω σε μια θάλασσα γαληνια...
πινω ,καπνιζω, ξενυχτω, καρδια να σε σκοτωσω... να ξεκουρασεις το κορμι που χεις κουράσει τόσο!

tzonakos είπε...

Θα μπει κι άλλη εικόνα για να βοηθήσει την κατάσταση, αλλα Μανόλια δεν ειναι.

Ουτε γλυστρίδα.

Αυριο πρωι μπαίνει κι αλλη εικονα.

Ανώνυμος είπε...

@Tzonakos
Να μη μυρίζεις γιασεμί...
η ομορφιά σου φτάνει!
Η θωρια τσις ομορφάδας σου
8α με αποκουζουλάνει!
Μην είναι γιασεμί? Μην είν ριχόσπερμα? χοχοχο
Ισως να μην είναι αλλά εμένα μ άρεσε η μαντινάδα και σας την αφιερώνω!
Φιλιά νοτισμένα με 8αλασσινό αγέρι και μια στάλα απο ρατσί! :-0)

Ανώνυμος είπε...

@tzonakos , τώρα που τοv sκέφτομαι ..
πως την εφύτεψες έτσι μωρέ μέσα στο χώμα? χφλουπππππππ την έχωσες!
αχαχααχχ
8α πιάσει?
8έλει πότισμα συχνό τώρα τον πρώτο καιρο!:-)
μμτ το πληκτρολόγιό τςν
καληνυχχχχχτες σαας.. Νυσταξα λέμε
ονειρα νοτισμένα κτλ κτλ
κι ο κλιματισμός στο φουλ ... αντε να ζεστααααα8ω εγώ τώρα..

Ανώνυμος είπε...

@Preza tv Mη μασας! Δεν είναι χόρτο !χχεχε εκει το μυαλο σου εσυ!
Ενεσούλα, Οναρ,kitsosmitsos .. Kαλημερα σε όλους μας
ΦΥΤΕΨΕ ΚΙ ΕΣΥ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ! ΜΠΟΡΕΙΣ!
Φιλάκια

tzonakos είπε...

Ρακές πίνεις ;
Καλή φάση, και μαντινάδες άρα Κρήτη μεριά.
Καλη σου μερα Λιακαδάτσι.

Unknown είπε...

Τι να είναι άραγε, τι να είναι? Και ασχολούμαι και με τα φυτά, χαχαχα. Κάτσε να το ξαναδωωωω! Ποπο, θα χάσω και τις μπύρες, και τις παραπομπές και όλα...

Unknown είπε...

Θα σκάσω...

Ενεσούλα είπε...

Άντε να κάνω μια προσπάθεια:
Μήπως είναι...ξυνόδεντρο, της οικογένειας των εσπεριδοειδών;
Εμείς έχουμε τέτοια, αλλά τα παίρνουμε μεγαλούτσικα δεντρύλια.
@Χειμωνιάτικηλιακάδα, κι εσύ συντεκνάκι;

Φιλάκια

tzonakos είπε...

Λίλι δεν ειναι και πολύ δύσκολο.

Ενεσούλα ομιζω έπεσες κοντά αλλα δεν ειναι αυτό :Ρ

KitsosMitsos είπε...

Αν έχω δεύτερη ευκαιρία, μπορώ να ψηφίσω κυπαρισσόμηλο; Θάμνος γίνεται και αυτό.

Unknown είπε...

Μήπως είναι λεμονιά?

tzonakos είπε...

Ούτε κυπαρισσόμηλο ούτε λεμονιά.
Πωπω αισθάνομαι τύψεις που βαλα κατι δύσκολο :(

KitsosMitsos είπε...

Έλα ρε τι τύψεις! Μόνο πες μας γρήγορα πριν αρχίσουμε τις εξεγέρσεις!
Άντε, για να μαθαίνουμε!!!

Ατθάνα είπε...

καμέλια;;;


φιλιά ;))))

Ανώνυμος είπε...

@ενεσούλα το μυαλο σου στα ξυνα .. αμεσως! χαχαχ ΄)

tzonakos είπε...

Καμέλια δεν ειναι @ karyatida :)

@ Κιτσος η απάντηση ως αυριο το μεσημερι.

Crazy Tourists είπε...

Νομίζω πως είναι αναρριχιτικό...Ανευ ονόματος όμως!! Αυτό που έχω στο μυαλό μου δεν το θυμάμαι... Καλημέραααααααα!!!!!!!!!

VrazyTourist2

tzonakos είπε...

Oxi Τουρίστες δεν ειναι αναρριχητικό.

tzonakos είπε...

Η απάντηση ειναι :

ΑΒΟΚΑΝΤΟ :)

Όναρ είπε...

Αβοκάντο..! Τέλεια..μου έδωσες μία ιδέα..Καλησπέρες αντιγραφικές..

Unknown είπε...

Αβοκάντο? Καλέ που το βρήκες αυτό? Δικαίως δεν το βρήκα, χαχαχα, δεν το έχω δει ποτέ, :P!
Την άλλη φορά κάτι πιο εύκολο να βάλεις!!!
Το χάρηκα πάντως!!!

KitsosMitsos είπε...

Ωραίος! Μακάρι να πιάσει καλά και να βγάλει ό,τι είναι να βγάλει!
Αλό Τζώνυ, πολύ καλό το κουίζ!!!

Λιακάδα είπε...

από φυτολογία χωλαινουμε..
για να δουμε απο ζωολογία πως πάει η ομάδα? Οποιος το βρει κερδίζει ενα ματσάκι άγρια γλυστρίδα μαζεμένη απο παραλία σουπερ! Σας προσκαλω να παιξεταικαι να βοη8ήσετε στη διελευκανση του μυστηρίου! Εγω δν είμαι μαρτυριάρα σαν το Τζονακος.. να σας πω ποιο είναι το πλάσμα .. @kitsosmitsos κυπαρισσόμηλο? lololll σπουδαίο φυτό!

tzonakos είπε...

Θα πώ λεπτομέρειες σύντομα για το φυτό :)
Εραστες της πρασινάδας αναμείνατε !

Χάρηκα πολυ που συμμετείχατε λέμε :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Φτουυυ... άργησα...θα είχα σηκώσει τη μπάνκα τζονάκο μου.
Με έχει ψοφήσει ο Γλάρος με ....τις αβοκαντιές

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ολοκληρωμένη Συνάρτηση είπε...

Ααα! Έχω κι εγώ αβοκάντο στο μπαλκόνι μου! Είναι ψηλό και τα φύλλα του είναι πιο πράσινα. Θα στο δείξω κάποια μέρα!