Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Πάει κι ο δεύτερος χρόνος !



Πώς πέρασαν δυό χρόνια, ούτε που κατάλαβα,
τίποτα δεν μένει αιώνια,
ούτε τα πόστς τα θεοπάλαβα.

Ητανε τέτοια εποχή, μια φίλη ήθελε,
να κάνει μιά αρχή, κι έκανε μία,
κι έμεινε τούτο δω το μπλόγκ,
βότσαλο στην άκρη εκεί, στην παραλία.

Κι ήρθαν χειμώνες και μέρες ζεστές κι άλλες παράδοξες,
και πάντα εδω μια μου γωνιά, για σκέψεις άδοξες.

Κι ήρθανε μέρες μου κενές κι ενοχικές,
ύστερα απο άλλες, τρελές κι αστείες,
κι είχα γωνιά κι απάγγειο εδω, να γράφω ιστορίες ...

Τώρα ποιός ξέρει πού θα φτάσει,
και αν θα σταματήσει πρώτα αυτο
και μετά εγω, ή το αντίστροφο,
κάτι ψιθύρισε πως θέλει να γιορτάσει,
και κατι ακόμα μήνυσε,
όσο ειμαι εγω κι εσείς, ποτέ δεν θα χορτάσει.

11 σχόλια:

Ενεσούλα είπε...

Χρόνια πολλά λοιπόν και πάλι!
Αχ, ξεχασιάρη!
Εμ, με τόσα μπλογκς που να θυμάσαι πια...
Αυτή η κοπέλα με το φούξια μπλουζάκι....εσύ είσαι?,χαχαχα!
Κιςς

NdN είπε...

Οπου κι αν γράφεις φίλε Τζόνυ θα σε διαβάζουμε! Χρόνια πολλά και σε τούτον τον βλογίδιον!

Σοφία είπε...

Χρόνια πολλά και καλή συνέχεια!

kiki είπε...

Χρόνια πολλά! Καλή συνέχεια!

meril είπε...

Χρόνια πολλά με βοτσαλάκια πολλά χρωματιστά

KitsosMitsos είπε...

Να τα εκατοστήσεις, φίλτατε! Να'σαι καλά!

tzonakos είπε...

Ρε σεις ... με συγκινείτε !

Crazy Tourists είπε...

Οοοοοοοοοοο!!!!!
Να τα χιλιάσετε αγαπητέ!!!

tzonakos είπε...

Eυχαριστούμε πολυ Τουρίστες.
Εγω και το Βότσαλο μου σας ευχαριστούμε :)

marianaonice είπε...

Χρόνια Πολλά στο μπλογκάκι αυτό και σε σένα Τζόνυ!!!

Ναι όσο είμαστε εσύ κι εμείς @εδώ ποτέ δεν θα χορτάσει...

:)))

tzonakos είπε...

marianaonice πολλά φιλιά αγαπητή μου ξέρω οτι εννοείς οσα λες και σ ευχαριστώ για την παρέα σε αυτη την διαδρομή μεσα στα μπλογκς μας.
Να σαι καλά, πάντα καλά :)