Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Dance more



Να χορεύεις !

7 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Ο χορός είναι γυμναστική, έκφραση, υγεία!
Καλημέρα

marianaonice είπε...

Τώρα χτύπησες φλέβα!
Ο χορός! Η αδυναμία μου!
:)))

tzonakos είπε...

Ομολογώ οτι το συγκεκριμένο χορευτικό μου άρεσε τόσο, ισως επειδή ειχα πολυ καιρό να δω κατι τέτοιο κι ίσως επειδή εχω ανάγκη μεσα μου να χορέψω, να ειμαι ανάμεσα σε κορμιά που χορεύουν σε ρυθμό.

Κιτσομήτσο φιλε, ειναι καταπληκτική γυμναστική ο χορός και οπωσδήποτε έκφραση όλου του σώματος αλλα και του μυαλού !

Μαριάννα το ξέρω πως με το χορό εχεις πολύ καλή σχέση και ζηλεύω που δεν μου βγαίνει συχνά να χορεύω. Πρέπει να φροντίσω να το κάνω, ντρέπομαι λιγο αλλα οκ :)

marianaonice είπε...

Ο χορός δεν είναι ντροπή Τζονάκο μου!
Οι άνθρωποι που χορεύουν και τραγουδούν δεν κάνουν κανένα κακό, απλά εκφράζονται ανοιχτά και διαβάζονται σαν ανοιχτά βιβλία!!
Κι αυτό μπορεί μόνο στον εαυτό τους να κάνει κακό!!
Εμπρός λοιπόν εκφράσου! Το ξέρω πως ανήκεις στους ανθρώπους που η έκφραση είναι η ίδια τους η ζωή!
Το έχεις αποδείξει άλλωστε με τα απίστευτα γραφόμενά σου...
:))

tzonakos είπε...

Oxι, δεν εννοώ τέτοια ντροπή, αλλα αυτην με την έννοια της συστολής.
(Με εγκαταλείπει καμμια φορά ο πλούτος της ελληνικής γλώσσας για να εκφράσω αυτο που θέλω με τον ακριβή τρόπο).
Οταν χορεύω το κάνω επειδή πολύ το νιώθω, οχι επειδή με παρασύρει κατι άλλο, αλλα η μουσική και οι στίχοι να ποτίζουν το μεδούλι.
Τότε ειμαι ο εαυτός μου, ολόγυμνος, εκτειθειμένος να αποκαλύπτεται σε κοινή θέα.
Κι ενω το γυμνό σώμα δεν με σοκάρει καθόλου, όλοι εχουμε ενα παρόμοιο, αντίθετα με σοκάρει το γεγονός του οτι το μέσα μας ειναι τόσο μοναδικό για τον καθένα μας, τόσο ΕΝΑ, που οταν το εκθέτεις σε κοινή θέα ειναι ευάλωτο σαν βρέφος.
Αυτο με κάνει και μαζεύομαι και δεν χορεύω συχνά, ο φόβος οτι δεν θα μπορώ να προστατεύσω τον ανυπεράσπιστο εαυτό μου.

... κι ας λένε οτι χορεύωπολυ καλό ζεϊμπέκικο, οι λίγοι το χουν δει απο μενα.

marianaonice είπε...

Κάποια φορά δεν μπορεί θα πρέπει να είμαι κι εγώ στους λίγους αυτούς που θα έχουν την τύχη να σε δουν να χορεύεις τον πιο εκφραστικό χορό για μένα!
:))

tzonakos είπε...

Πρέπει να νιώθω ιδιαίτερα ασφαλής ωστε να μπορώ να αφεθώ ελεύθερος για να εκδηλωθώ με χορό !