Κυριακή 10 Ιουνίου 2007

Curvy shapes - Καμπύλες

17 σχόλια:

fish eye είπε...

καλο..με τεχνη!!

Ενεσούλα είπε...

Curves rules!!!;)
Ωραία η ιδέα σου, παρεπιπτόντως!:)

tzonakos είπε...

Θέλω να πω εδω πως εγω 'εκανα τις συνθέσεις. Οι φωτογραφίες δεν ειναι δικές μου αλλα απο την περιήγησή μου στο Flickr.
Εκεί πραγματικά βρίσκει κανείς φωτογραφίες τέτοιες που ο ίδιος αισθάνεται εντελώς ερασιτέχνης !
σκοπός ειναι η ανάδειξη των ομοιτήτων που υπάρχουν στη φύση και γύρω μας και παντού, και οι συνειρμοί που φέρνουν τα σχήματα των αντικειμένων η των σωμάτων.
Φυσικά ναι, οι καμπύλες είναι σέξι :)

Σπύρος είπε...

Aπίστευτες φώτος φίλε τζονάκο!!ευγε!! Καλημέρα..

Firefly είπε...

Τις πιο όμορφες καμπύλες στην φύση τις έχω δει στους λόφους της Τοσκάνης. Μοιάζουν με ξαπλωμένα γυναικεία κορμιά μετά τον έρωτα. Χορτασμένα και γαλήνια.

tzonakos είπε...

Καμπύλες υπάρχουν παντού.
Με τις ευθείες θα ασχοληθούμε σε άλλο φωτογραφίκό σετ, αυτη τη φορά με αποκλειστικά δικές μου εικόνες.
Αυτο για τους λόφους της Τοσκάνης το εχω ξανακούσει και θέλω να κάνω ενα ταξιδάκι εκεί κάποια στιγμή.

Ερώτηση : Οι καμπύλες των λόφων μοιάζουν με σώματα ( γυνακεία μόνο ; ) ή η φύση "κλέβει" καμπύλες απο τα σώματά μας ;

Πλεκτά Χειροποιήματα είπε...

Πολύ όμορφες οι φώτο γλυκιέ μου Τζονάκο...με έκανες και χαμογελασα λιγάκι... *Φιλάκια*

tzonakos είπε...

Eτσι μπράβο, να χαμογελάς.
Θα σε κάνουμε να είσαι μια χαρά.
Καλημέρα :)

Firefly είπε...

Απάντηση: Δεν είναι τρομερά ανθρωποκεντρική η ιδέα ότι η φύση μας αντιγράφει? Και σε ότι αφορά στην άλλη ερώτησή σου, εγώ προσωπικά θα θεωρούσα αντιαισθητικό ένα ανδρικό κορμί με καμπύλες. Η μόνη καμπύλη που μπορώ να ανεχτώ σε έναν άντρα είναι αυτή του "υποστέγου".

tzonakos είπε...

Eδω μάλλον πάμε σε ενα φιλοσοφικό ερώτημα, το αν εμείς είμαστε Φύση, είμαστε μέρος της και εγω θα απαντούσα ΝΑΙ είμαστε.
Οσο για το αν αντιγράφει κάποιος, μπα, δε νομίζω.
Απλά οι φόρμες, τα σχήματα, ειναι ίδια σχεδόν.
Σε κάθε καμπύλη στη φύση, μπορείς να βρείς και μια καμπύλη απο το σώμα μας, κάθε μορφή θα μοιάζει με μια άλλη και ο κύκλος δεν σταματάει ποτέ.

Sardonian είπε...

Εγώ θέλω να τσουλίσω σε αυτές της πρώτης φωτό. Που παραγγέλνω; ..Παιδίιιιι

tzonakos είπε...

:) :) :)
Γκομενοτσουλήθρα θες :)

Kallitexnes είπε...

κοιτά ρε γμτ η γκόμενα...
μπορώ να τη χαζεύω για ώρες...

Θέλω ΤΩΡΑ ένα τέτοιο στο κρεβάτι μου, αλλά έτσι όπως το πάω μάλλον την πρωτοχρονιά και ΑΝ είμαι καλό παιδί!

~~~~~Βασίλης

veloz είπε...

as pataksoume oloi mazi tis ksilagkourogkomenes!!!
zitw oi kampyles! gioupiiiiiii!

Firefly είπε...

Τι ειρωνία και αυτή?! Σχεδόν όλοι λένε "ζήτω οι καμπύλες" και τελικά όλοι στις στέκες του μπιλιάρδου πάτε. Δεν θα σας καταλάβω ποτέ εσάς τους άντρες.

tzonakos είπε...

Veloz ναι ζήτω το ΚΚΕ ( Κίνημα Καμπυλών Ελλάδας )

firefly προσωπικά εκτιμώ πολύ τις "καμπύλες" και οι γυναίκες απο τη φύση σας έχετε αρκετές και ελκυστικές :)
Ενω εμείς, μόνο 3 έχουμε :
Στομάχα, κώλος και καράφλα !
χαχαχαχα .... :Ρ

Ενεσούλα είπε...

Άντε βρε αγόρια, να εκτιμήσετε επιτέλους τις καμπύλες, να έχουμε κι εμείς οι καμπυλόγραμμες την αναγνώριση που μας αξίζει!;)