Σάββατο 23 Ιουνίου 2007

Water Polo


Πολυ θα θελα να είμαι πολίστας.



Σιγά μην άντεχα, είναι ζόρικο το σπόρ.



Οι κοπέλλες εδω τα καταφέρνουν μια χαρά.



Ομορφο θέαμα, ανάσα δροσιάς, νιάτα, χρώμα.



Με γκόλ, δύναμη, αγωνία

Και πάνω απ όλα είναι δροσερά
με αυτη τη ζέστη χρειάζεται δροσιά


κι αν χρειαστεί μαρκάρουμε στενά



κάνουμε και νέες γνωριμίες :ΡΡΡ


Αν ειχα μια πισίνα σε κήπο, θα ήμουν ακόμα μέσα απο το πρωί.
Εχω σκάσει, αν κάνω αίτηση σε ομάδα πόλο λέτε να γελάσουν ;

σσ. οι φωτογραφίες ειναι τραβηγμένες απο εμένα σε final-four της Α1 πόλο.

9 σχόλια:

Ενεσούλα είπε...

Εγώ πάλι θα ήθελα να τα "έχω" με πολίστα!;)
Τα καλύτερα κορμιά!
Αν γίνεις, έχε με στα υπόψην σου!!!:Ρ

Πλεκτά Χειροποιήματα είπε...

Έναν πολίστα κι απο δώ παρακαλώ... :-p

tzonakos είπε...

Χμμμ... εεε γκουχχχ, γκούχχχ... εεε ναι, βεβαίως,
προς το παρόν είμαι επαγγελαμτίας μπολίστας.
Ολο το μπόλ με το παγωτό το εξαφανίζω :)

Πλεκτά Χειροποιήματα είπε...

Χαχαχα...τέλειος!!! Είδες;
Το χιούμορ είναι απο τα βασικά προσόντα... ;-)

Ενεσούλα είπε...

Χιούμορ, ξεχιούμορ, αν φας όλο το παγωτό, εγώ δεν παίζω... (μ)πόλο!

aggelika είπε...

Αυτό με τις γνωριμίες μου άρεσε! Και η ιδέα της πισινας στην αυλή καλή είναι αλλά ποιος σκάβει??

tzonakos είπε...

Ας είχα κήπο αρκετό και θα σου λεγα σκάψιμο που θα πεφτε :)

srm1033 είπε...

έγω έχω μεγάλο κήπο , δεν έρχεσαι να σκάψεις σε μένα?

tzonakos είπε...

Kερνάς καφέ ;
Δώσε διεύθυνση και ξεκινάμε την πισίνα άμεσα !