Σάββατο 11 Αυγούστου 2007

Θάσος(1)

Θάσος

Απο την Σιθωνία για να πας στη Θάσο θες κανα τεσσάρι ώρες αν πάς γιαλό-γιαλό απο Βουρβουρού-Ολυμπιάδα-Σταυρό-Ασπροβάλτα-Καβάλα-Κεραμωτή.
Εχει ωραία διαδρομή αλλα δύσκολη, με στροφούλες. Οταν βγείς στην Εγνατία Οδό όμως ολα οκ, πας γρήγορα μετά.
Στην Καβάλα δεν μπαίνεις. Περνάς απ έξω. Συνεχίζεις πάνω στην Εγνατία μέχρι να δεις μια πινακίδα : Ευθεία για Ξάνθη, στα 30 χιλιόμετρα. Δεξιά για Κεραμωτή, 17 χλμ.
Η Κεραμωτή με εξέπληξε, μου άρεσε ενω περίμενα να δω ενα μικρό και βρώμικο λιμάνι. Μπράβο.Εισιτήριο και βούρ στο πλοίο για Θάσο.
Σε μισή ωρα έφτασε αφου πέρασε δίπλα απο τη βραχονησίδα Θασοπούλα.
Ο Λιμένας πολύ συμπαθητικός. Aν πας μέσα στο χωριό, καλό ειναι, όμορφο, μεγάλο.
Δεξιά ο δρόμος απ το λιμάνι σε πάει δυτικά και νότια.
Προορισμός : Λιμενάρια.

Αφιξη σε 35 λεπτά μέσα απο διαδρομή με πεύκα παντού και θάλασσα λάγνα γαλάζια.
Απο το δρόμο φάνηκε στο βάθος η μια γεώτρηση πετρελαίου «Πρίνος»
Στα Λιμενάρια, το μέρος εχει αναπτυχθεί τουριστικά μάλλον απο χρόνια.
Στην παραλία, μαγαζάκια για φαγητό, καφέ, ποτό.
Σκηνικό ολίγον «αρπαχτής» αλλα αρκετά καλό σε σχέση με αλλού.
Δεν μ αρέσει η «αρπαχτή». Την καταλαβαίνω κι αγριεύω.
Απο κει και πέρα, πολύ πεύκο φανταστική θάλασσα και χρώμα.
Νυχτερινή ζωή όχι φοβερή αλλα περνάς καλά. Βασικά ταβερνάκια, και λιγα μπαράκια.
Παντού μπορείς να εισαι δίπλα στο κύμα και αυτό ειναι πολύ καλό !

Απο την επομένη άρχισαν οι βόλτες στο νησί.
Πρώτα πήγαμε στα Μεταλλεία, πίσω απο τα Λιμενάρια, μια περιοχή που παλιά ήταν όντως κατι μεταλλεία. Τωρα, ειναι εγκατελειμμένα. Η παραλία απο τις πιο όμορφες. Ενα μικρό αλλα λατρεμένο beach-bar είναι οτι πρέπει. Λειτουργεί μεχρι τις 8.00 το βράδι.
Η παραλία συνδέεται με μια διπλανή μέσω μιας σήραγγας που μοιάζει να την έσκαψαν φυλακισμένοι. Περνάς σκυφτός και βγαίνεις στην άλλη μικρότερη παραλία. Οτι πρέπει για ερωτευμένους !


Η περιήγηση στο νησί συνεχίστηκε απο την 3η μερα και μετά.

Πευκάρι, Ποτός, Ψιλή Αμμος, Ρωσογκρεμός, Αλυκή
, Παράδεισος, Κεφαλάς, Μαριές.

... Συνεχίζεται ...


20 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Αυτα ειναι!!!Πολυ ωραιο μερος!!!
Καλες διαποκες σε οσους φευγουν!!!!

Ενεσούλα είπε...

Ταξίδεψα, εκεί!
Υπέροχα!
Σ' ευχαριστώ!
Να συμπληρώσω στα λόγια του Πρέζα:
Ψυχραιμία σε όσους μένουν!!!

kat. είπε...

tzonakooooooooooooooooooo
είναι τόσο τέλειο όσο φαίνεται;
θέλω και εγώ!!

tzonakos είπε...

Αυτά είναι.
Ναι είναι όμορφα εκεί.
Ο λόγο που δεν ενθουσιάστηκα τρελλά ήταν οτι μοιάζει με την Χαλκιδική που ήμουν πριν, σε πεύκο, χρώμα και θάλασσα, οπότε μου φάνηκε σαν φυσιολογική συνέχεια !
Πάντως είναι ενα ερωτεύσιμο νησί.

Μαρινα ..... είπε...

ψυχραιμία λειπον σε μένα που μένω....
ευτυχως που ταξιδεύω μέσα απο εσενα...

ομορφα βραδια...
χρωματα ερωτικα...καλοκαιριου απ τις ακτες...
φιλι....

Εφιάλτης είπε...

Ωραίο το κείμενο για την Θάσο, μου άρεσε πολύ αν και δε έχω πάει.:p

Τζονάκο με την ευκαιρία θέλω να σου πω 2 πράγματα

1) Το Υπάρχουν Χρυσόψαρα Εδώ είναι υπέροχο τραγούδι και το
2) Το Ping Pong είναι φοβερό ήθελα να το βάλω και εγώ.

Αυτά περιμένω και την συνέχεια.:)

tzonakos είπε...

Κι εγω ταξιδεύω μέσα απ τα μπλόγκς των άλλων και χαίρομαι να ανταποδίδω.
Καλωσρίζω την ...έμπυρη γνώση σου και σένα στα ταξίδια μας :)

tzonakos είπε...

@Εφιάλτη ποστάραμε μαζί !
Τα πνεύματα συναντώνται !
Πάω να βρω αυτο το τραγούδι και σ ευχαριστώ, η συνέχεια σύντομα, σε 2-3 μέρες γιατι έχει και φωτογραφίες και θέλει κάποια μορφοποίηση.

( Το πινγκ-πονγκ να το βάλεις, εγω το χω ξεσκίσει, χαχαχα )

tzonakos είπε...

Σαν τα καράβια που φαίνονται τη νύχτα τα νησιά
...
Υπάρχουν χρυσόψαρα εδώ, απάντησέ μου
...
Μ' ένα τσιγάρο σαν μεγάλη κιμωλία
Μοιάζεις με φάρο που σκοντάψανε τα πλοία

Mόνο που το δικό μου τσιγάρο ειναι στραβό, σαν σπασμένη κιμωλία.
Τωρα θα μου πείς πώς στέκεται αν είναι σπασμένη ;
Ε, είναι μαγική η δικιά μου :)

Εφιάλτης είπε...

Φαίνεται θα έκανα επίσκεψη στο ονείρο του ξύπνιου όμως ύπνου.:D

Εμ τι να κάνουμε τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται όσο για το ping pong εγώ χάνω πάντα στο ημιτελικό γκρρρ.

Όσο για το τραγούδι θα σβήσεις αυτό το μεγάλο τσιγάρο σα κιμωλία και θα ανάψεις άλλο.;)

KitsosMitsos είπε...

Ωραίες φωτογραφίες μα πάνω απ'όλα ωραίες ιστορίες.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Aαααααχχχχχχχχχ!!!!!
Αυτά είναι μέρη για σωστές διακοπές. Η κορη μου πήγε Φολέγανδρο και τρελλάθηκε στην πέτρα, τη μονοτονία και την απομόνωση..
Να της τα δείξω να δει τί σημαίνει παράδεισος!
Να 'σαι καλά!

Γλαρένιες αγκαλιές

tzonakos είπε...

Φιλιά, Γλαρένια.
Κάθε μέρος έχει τη δική του ομορφιά :)
Η Φολέγανδρος πχ όντως είναι πέτρες, αλλα εμένα μου άρεσε κάποτε.
Φυσικά και προτιμώ το πνίξιμο στο πεύκο.
Για σενα αφιερωμένη εξαιρετικά η πρώτη απο τις φωτογραφίες.
Καλημέρα :)

aggelika είπε...

Ένα κοντινό μου πρόσωπο πάει συνεχώς στην Θάσο και μόνο θετικά σχόλια έχω ακούσει γι αυτό το νησί! Θα ήθελα και εγώ καποτε να πάω!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

- Να σου πω πως με κατασυγκίνησες;
- Να σου πως τρελάθηκα από τη χαρά μου;
- Να σου πω πως σ' αγαπάω;

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

tzonakos είπε...

H confused έγραψε οτι της άρεσε πολυ η φωτογραφία με τον γλάρο ( σε λάθος θέμα το γραψε αλλα οκ ) :Ρ

Λοιπόν αυτόν τον γλάρο περίμενα επι 10 λεπτά με το μάτι στην κάμερα για να πετύχω αυτη την φωτογραφία.
Αν τη βλέπατε στο κανονικό μέγεθός της, θα βλέπατε ολοκάθαρα το μάτι του !
Φιλιά θαλασσομπερδεμένη !

elia kirc είπε...

ελα ωρε τι λεει ασε ειχα prob με την συνδεση και δεν εμπενα ... πρεπει να περασες τελεια και πηγες σε περισσοτερα μερη απο μας ...αχχχ θελω να ξαναπαω βαρεθκα εδω.... δυστηχως ομως οι διακοπες τελιοσαν συντομα και αδοξα τες πα μορε ... αντε και του χρονου!!!!

Anti είπε...

Καλησπέρα και από εμένα!
Όντως καταπληκτικό μέρος η Θάσος είχα πάει πέρσι για 7 μέρες...
Έχει πολύ ωραία μέρη, όμορφο κόσμο, τουρισμό, οκ έχει τα πάντα... :)

Φιλικά
Αντη

tzonakos είπε...

Καλωσόρισες στο Βοτσαλάκι, Anti.
Πράγματι ειναι μέρος που θα θελα να ξαναπάω.
Ισως του χρόνου τωρα πια.
Ευχαριστώ που πέρασες απο δω :)

Ανώνυμος είπε...

Xairetw tin pareoula!!!
Epesa tixaia panw stin koubentoula sas kai ofeilw na sas evxaristisw gia ta kala sas logia!!!To nisi mas einai ontws katapliktiko (oxi na to painevtoume...xixi)!!Sas perimenoume olous sintoma!Exei ki alla polla na deite pou o siggrafeas pareleipse na ta dimosievsei...(elpizw oxi epitides...xmxm)
Filia polla!!!