Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2008

Camping περιπέτειες - 1


- Ρε Στελάρα δε με λε... πού ειναι τα ξύλα που λέγαμε ;
- Προχώρα, φτάνουμε !
- Τα χω φτύσει ρε, μισή ωρα ανεβαίνουμε βουνό για τα γαμιωξύλα ν' ανάψουμε φωτιά !
- Και τι να κάνουμε τώρα, αφου δεν εχει κάτω ξύλα, τα χουνε πάρει !
- Ωωωωχχχ... καλά, αντε πάμε, νυχτώνει σε λίγο, έχεις φακό ;
- Μπα, θα χει φεγγάρι απόψε...
- Ρε συ θα τσακιστούμε δω πάνω τι φεγγάρι μου λες και θα κουβαλάμε και κούτσουρα !
- Να το, πάρτο αυτό δε σου πα θα έχει ;
- Αυτό ; κοτζάμ δέντρο ;
- Ναι εχεις και παράπονο, δέντρο στην Φολέγανδρο σου βρήκα, άντε κουνήσου λέμε !
- Οκ, πωπω πάλι με τρελούς έμπλεξα... εντάξει, ξεραμένο ειναι άλλωστε.
- Παίρνω και γω τούτο δω και φύγαμε.
- Επιτέλους κατηφόρα.
- Ναι αλλα... φωτίτσα ε ; και κρασάκι καβάντζα απο τον μπάρμπα.
- Σούπερ. ... .... εγω με βλέπω να κοιμηθώ απο την κούραση στη φωτιά δίπλα απόψε.
Μόλις την ανάψουμε θα ξεραθώ.
- Ναι ε ; Ωραία, μόλις έρθουν η Μελίνα και η Καίτη δυό θα έχω, χαχαχα...
- .... Καφέ έχεις ;;; ....

4 σχόλια:

Firefly είπε...

Αααααχ! Οι καλύτερες διακοπούλες ειναι τελικά αυτές που μας ταλαιπωρήσανε!

tzonakos είπε...

Πράγματι εχεις να θυμάσαι πολλά οταν περνάς περιπέτειες !

Ενεσούλα είπε...

Τελικά;;;
Τον ήπιε τον ρημαδοκαφέ ή "τον ήπιε" και του φαγε ο άλλος τις κοπέλες;
Τι ανησυχίες έχω κι εγώ πρωί πρωί, χειμωνιάτικα και αγιοβαλεντινιάτικα!
lol

island είπε...

Μην ανεβάζεις άλλα τέτοια φίλε να χαρείς...χιόνια έξω και εγώ ορέγομαι διακοπές αι καλαμαράκια,,,αααχχχχ