Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2007

Kάπου Νυχτώνει


Γύρνα τις ώρες που χάθηκαν απόψε κοίτα που φεύγεις πως κλαίει το δειλινό

Κάπου νυχτώνει κι ο ήλιος παγώνει χάνεται ο δρόμος και που να σταθώ
κάπου βραδυάζει μην κλαις δεν πειράζει πες πως τελειώνει ο κόσμος εδώ

Αγέρας παίρνει απόψε τη ζωή μου κλείνω τα μάτια που φεύγεις να μη δώ

Κάπου νυχτώνει κι ο ήλιος παγώνει χάνεται ο δρόμος και που να σταθώ
κάπου βραδυάζει μην κλαις δεν πειράζει, πες πως τελειώνει ο κόσμος εδώ...

υ.γ. μην αρχίσετε να ρωτάτε αν είμαι ερωτευμένος και τέτοια ε ; Απλά είναι απο τα τραγούδια που με ταξιδεύουν.

Α, επι τη ευκαιρία βρείτε και πού είναι τραβηγμένη η φωτογραφία, αν θέλετε και όποιος το βρεί κερδίζει θέση συγγραφέα σε αυτο το μπλόγκ για μία εβδομάδα :)
Οι νικητές θα ανακοινωθούν Τρίτη 16.10.2007 το βράδι στις 11.21'. Φιλιά !

21 σχόλια:

Suspect είπε...

ερωτας ειναι οταν νομιζεις πως μια γυναικα ειναι διαφορετικη απο τις αλλες.

( οταν γινομαι τοσο κυνικος ουτε εγω δεν με αντεχω )

tzonakos είπε...

...αρχίσαμε Υποπτε ;

mad2luv είπε...

ξερω που ειναι αλλα δε λεω γιατι βαρεθηκα να κερδιζω...χεχε..yes baby,i'm toooo good...!!!!

tzonakos είπε...

Ε όχι δεν μπορεί να ξέρεις και πού είναι αυτό !
Πες βρε, μη ντρέπεσαι.
Εδω βάλαμε τα μπούτια μας εξω !
χαχαχα :)

Ανώνυμος είπε...

μα δε μπορω..ντρεπομαιαιαιαιαι....οσιιιιι!!!!

tzonakos είπε...

Να μη ντρέπεσαι τέκνον μου.
Να αποδεχτείς εαυτόν ως είσαι.
Ο μεγαλοδύναμος αυτό λέει.
Απλά μας τα παν αλλιώς.
Λ΄γε ετσι κι αλλιώς και να το βρείς δεν κερδίζεις αυτόματα, αφου την Τρίτη το βράδι θα μιλήσει ο μεγαλοδύναμος Τζονάκος μίστερ !

Ατθάνα είπε...

suspect...αν και κυνικό, ΚΑΛΟ! ισχύει και το αντίστροφο πάντως!:p

λοιπόν! πρέπει να το πάρω απόφαση ότι δεν παίζει να κερδίσω ποτέ!
καμιά φωτο με πινακίδα δεν έχεις;:p
να πω στην τύχη...Σούνιο;
μππππππινγκ! ουπς έχασα ε;
χεχε φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Τι να μην πούμε ότι είσαι ερωτευμένος? Μια η γυναίκα που αγαπάς δεν το ξέρει, μια κάπου βραδιάζει, μην κλαις δεν πειράζει... Εγώ ολόκληρο στόρι έχω φτιάξει στο μυαλό μου για τα ερωτικά σου!

Ενεσούλα είπε...

Tzonako, είσαι ερωτευμένος;;;
χαχαχαχα
Αττική είναι;

tzonakos είπε...

Εσυ να περιμένεις τη σειρά σου ενεσούλα !
Και να γίνεις πιο συγκεκριμένη, αντε.
Και να παίξουμε μπούτια αμα θες !

Ο Τζονάκος μπορεί να είναι αιώνια ερωτευμένος !

Ενεσούλα είπε...

Περιμένοντας τη σειρά μου (:Ρ) θα τολμήσω ένα wild guess!
Σαλαμίνα;

Ενεσούλα είπε...

Πάλι διαγωνισμό με μπούτια;
Τι λες για διαγωνισμό με... (.)(.)
Show me yours, I'll show you mine!
Έχω ωστόσο μια υποψία ότι κάποιος θα βγει πολύύύύύ χαμένος από αυτό το παιχνίδι!χαχαχαχαχαχαχα

tzonakos είπε...

Μπου-χαχ-χα !
Εχεις δει κάτι βυζάρες που φτιαξα τελευταία ; αααχαχαχα ...

( πάλι θα χάσω, κλάψψψψ... )

tzonakos είπε...

Καμμία ολόσωστη απάντηση.
Μια έπεσε κοντά αλλα θέλουμε μεγαλύτερη ακρίβεια.

Παράταση λήξης διαγωνιζμού για 24 ώρες.

Ενεσούλα είπε...

ε, βοήθα και λίγο ακόμα!
Θέλω να κερδίσω!!!
Αλλιώς θα αναγκαστώ να καταφύγω σε αθέμητα μέσα:
ε, ναι!

mad2luv είπε...

ερωτα,αααχ έρωτα....χεχεχε...ρε,θελω και εγω να διαγωνιστώώώώώώ!!!!

tzonakos είπε...

Ε, διαγωνίσου βρε καμάριμ !
Ετσι κι αλλιώς δεν εχει νικητή ακόμα.
Η βάζω δύσκολα, ή δεν εχω απισκέψεις πολλές επειδη δεν εχει πλάκα το Βοτσαλάκι μου, ή με φθονούν που μαι πχιό ομοφοθ :Ρ

Crazy Tourists είπε...

Είναι γνωστό ότι τα quiz είναι για να παίζουν όλοι και να κερδίζει η mad2luv..Μέχρι και στα μπούτια κέρδισε! Οπότε τι να προσπαθούμε...Περιμένουμε (.)(.) να σε στηρίξουμε και σ'αυτή τη μάχη!
CrazyTourist1

tzonakos είπε...

Αμα δεν το βρείτε μέχρι το βράδι σήμερα θα βάλω τσόντα ! Χαχαχαχα :)

Σπύρος είπε...

Είσαι μορφή...γράφεις γιατί γουστάρεις και μου αρέσει πολύ αυτο..και όχι γιατι κάτι συνέβει

tzonakos είπε...

Eyxαριστώ βρε Λόκι, κι εσείς είστε φοβερή παρέα !

Επι του θέματος, επειδή δεν το βρήκατε, θα δείτε την τιμωρία σας στο επόμενο θέμα !

Χεχεχεχεεεεεεεεεε καληνύχτενζ :)