Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2007

Τιμωρία αμα δε βρίσκετε τα photo quiz

11 σχόλια:

Skouliki είπε...

ενταξει ρε παιδια αλλα παλι στα 4 οχι αλλο σφουγγαρισμα οχι αλλο καρβουνο

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Αυτα ειναι!!Τωρα θα γουσταρουμε και με κινουμενα σχεδια!!!

tzonakos είπε...

Εγω το ειχα πει, αμα δε βρούνε το κουίζ, θα βάλω τσόντα.
Ορίστε :)

Ενεσούλα είπε...

Α, ρε Τζονάκο, μεγάλε εραστή!
Όλες θα μας πάρεις βρε;
Θα εξαντληθεις!
Δεν το βρίσκω λέμε και έλα να με βρεις!LOL

mpoumpoula είπε...

απαπαπα
ευτυχώς υπάρχουν καλοθελητές που με κάνουν και τα βρίσκω...όχι τίποτα άλλο αλλά πονάνε και τα γόνατά μου στο χαλί!!!!

tzonakos είπε...

Μα δεν ειμαι εγω ο εραστής.
Ολοι στον Φλίντστοουν θα πάτε, κανονίστε :)
χαχαχαχαχαχα ...
Και βασικά είναι μια ευχάριστη τιμωρία, ε ; :)))

Ενεσούλα είπε...

Aαααα, ο Φλιντ είναι εκείνος που θα μας μπιπ δλδ!
Είπα κι εγώ!
Και θα μας βαρέσει με το ρόπαλο και θα μας σύρει στη φωλιά του για να μας πάρει στα 4;;;
Μmmmm, tempting but... NO!So sorry! LOL

Ανώνυμος είπε...

μμμμ...ολο υποσχεσεις ειστε ολοι...χαχαχαχα....

Ατθάνα είπε...

φτου! ξεχαχα να πάρω ποπ κορν!!!
πρωτόγονη τσόντα!
αχα! συλλεκτικη!!!

καλησπέρα tzonako ;)

tzonakos είπε...

Αχχούμμ, καλησπέρα :)
Πρέπει να τηρούμε τις υποσχέσεις μας, σωστά !
Πάρτε θέση :)

Οκ madluv πες τι θέμα να βάλω στο επόμενο. Αλλιώς ... ;)

zoZeL είπε...

vre tus flinstOnes!