Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2007

Tα κουκούτσια

Μικρός σαν ήμουνα, τόσος δα,
έκοβα βόλτες κάπου κοντά,
έβλεπα δέντρα, έβλεπα δάση
και το μυαλό το είχα χάσει.
Μεγάλος έγινα, κοτζάμ γαϊδούρι
σχολείο πήγαινα μ' ενα κουλούρι.

Πέρασαν ώρες πέρασαν χρόνια
κουκούτσια έφτυνα απ' τα μπαλκόνια
στη γη απο κάτω μου πάνω στο χώμα
τον κόσμο χάζευα ακίνητος σαν πτώμα
Οι μέρες πέρναγαν κι ο κόσμος κούκλα
κι ενα πρωί κατάλαβα πως απο κάτω η ζούγκλα
φύτρωσε φτύνοντας με τον καιρό !!!

Αμαν λατρεία μου έλα να δεις
φώναξα τότε, θα τρελλαθείς,
έρχεται έξω η γκομενίτσα,
να δει τι θέλω, η πουτανίτσα
και της το φύλαγα, που μ' απατούσε
κι όλο μου έλεγε πως μ αγαπούσε,
της δίνω μία και πέφτει κάτω,
στη ζούγκλα χάθηκε και παρακάτω
το σπίτι έμεινε ξανα ρημάδι,
χωρίς το κρύο της το πλάνο χάδι
κι ετσι ξεμπέρδεψα στο τάκα τάκα,
δώδεκα νούμερο, οδός Μαλάκα.

Τζονάκος

27 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ετσι...πολυ γουσταρω...αυτα ειναι ποιηματα...χαχαχα...οσο για το προηγουμενο,δε σχολιαζω...

Ενεσούλα είπε...

Μια χαράάάάά!
Έμπνευση είχε ο ποιητής πάλι!
Άντε, γιατί μου έλειψες!
Φιλάκια!

Skouliki είπε...

θεε και παναγια

εσυ χαραμιζεσαι

Ανώνυμος είπε...

Χμμμ.....
Σε βλέπω να βγάζεις τρελά φράγκα στο je t'aime!!!
;-)

tzonakos είπε...

je t' aime ?
Τι είναι αυτό ;
Μεταμεσονύκτιο τιβι τράς ?

Skouliki είπε...

ελα που κανεις οτι δεν ξερεις μην τα παρωωωωωωωωω

tzonakos είπε...

Οχι, δεν ξέρω λέμε !
Σοβαρά.
Αλλα για να το λέτε ετσι κανα τράς θα ναι.
Τόσο εκτιμάτε την τέχνη βρε κουτά !

Πάω να ζωγραφίσω τη χελώνα άσπρη-πράσινη !

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλέεεεε... δικό σου είναι;
Τότε είσαι φοβερός, ε;

Γλαρένιες αγκαλιές

tzonakos είπε...

Ευχαριστώ Γλαρένια αλλα αυτοί με πειράζουνε. Με λένε ζε τ εμ !

Ανώνυμος είπε...

Το νόμπελ στο στέλνω με courier ...
την καλησπέρα μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Έλα, έχω νέα! Στο τσακ προλαβαίνεις, καθώς η Πάνια όπου να'ναι γεννάει κ δεν υπάρχει κανείς διαθέσιμος αντικαταστάτης!
Ό,τι καλύτερο για την je t'aime καριέρα σου, αφού δεν θα ξεκινήσεις σαν απλό "αστέρι" αλλά σαν κεντρικός παρουσιαστής!!!!
:-)
Θα μας μιλάς όταν γίνεις διάσημος...?????

tzonakos είπε...

Φτου γμτ !
Αντε πάλι με το Je t aime !

Θα με κάνετε να ρωτήσω πότε ειναι η εκπομπή να τη δω να καταλάβω τι σας αρέσει.
Φυσικά και θα σας μιλάω μετά.
Αλλα ειμαι ήδη διάσημος νόμιζα.

Χμμμ χαρτολούλουδο, σκέφτομαι το επόμενο να ειναι αφιερωμένο σε σενα !

Skouliki είπε...

συγνωμη δεν ξερεις που ειμαι παραγωγος ...του σουπερ σοου .. φορα την ρομπα και ελα πλατω αυριο

tzonakos είπε...

Ρόμπα ; αμα σε πιάσω θα σου πώ εγω !

:)

Ανώνυμος είπε...

Σε μένα...?
Τώρα είναι καλό αυτό? Να χαρώ?

Η ρόμπα απαραίτητα ξεκούμπωτη, σε φαντεζί ντεσέν παρακαλώ!
Αργότερα θα σκεφρώ τι θα φοράς απο μέσα...χμμμ....

tzonakos είπε...

Συνήθως δεν φοράω τίποτα και περιμένω στη γωνία να περάσει καμμια γιαγιά... ΤΣΑ !

Εσένα, ναι, εσένα ! χεχεχεχε θα σε περιλάβω καταλλήλως !

Skouliki είπε...

εγω γιαγια ???????????

οχι ρε φυστικι ξεκουμπωτο ..αρχιζει πολεμος ..

σφιξε τα φερμουαρ σου

tzonakos είπε...

Οχι βρε εσυ, μικρό !
Η αποπάν η χαρτολούλουδη !
Μου κολλάει, λέει πως ειμαι καλός για το μέγαρο Τέχνης jet aime !

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχα!!! Ο σχιζοφρενής επιδειξίας με το φυστίκι, την παπάρα φίκι φίκι!!!!!
(για να το ενώσω κ με το ποστάκι του σκουληκιού)

Περιμένω την αφιέρωση, με αυτόγραφο κ κέρδη από τα ποσοστά...
Ελπίζω το αποτέλεσμα να είναι αντάξιό μου...

Ανώνυμος είπε...

Κ ποσοστά απ΄τα κέρδη εννοούσα.. Με τα γέλια μπερδεύτηκα..

tzonakos είπε...

Σιγα !
Απο τα γέλια θα σου πέσουν τα λεφτά απο τα Κέρδη των Ποσοστών !!!

χαχαχαχαχα

Αυτόγραφο θα εχεις πάντως.

mpoumpoula είπε...

το ποίημα με εντυπωσίασε αλλά περισσότερο εντυπωσιάστηκα με το σχόλιό σου ότι κυκλοφορείς γυμνός....
ήσουν χτές στην Αλεξάνδρας?
αχαχαχαχαχαχαχαχα

tzonakos είπε...

Χααχαχαχαχαχα, μιλάς για τον βιασμό του πυροσβεστικού κρουνού ;
χαχα, όχι δεν ήμουν εγω, ειχα πάει σε άλλες υποχρεώσεις, κάποιο άλλο μελος θα ηταν !
χαχαχαχα :Ρ

Ενεσούλα είπε...

Eσύ δλδ βίασες κάτι άλλο;
χαχαχα!
Θέλω κι εγώ αυτόγραφο, λέμε!

Ανώνυμος είπε...

Βιασμός πυροσβεστικού κρουνού???

Δηλαδή ο πυροσβεστικός κρουνός.... αντιστάθηκε???????

tzonakos είπε...

Νομίζω ναι, αντιστάθηκε !
Βρε τον άτιμο !

Δεν του καθόταν ! χαχαχαχαχα !

Lily είπε...

Ρε Τζανάκο Κουκούτσια λέγανε κατί φίλοι μου να βγάλουν το γκρουπ τους και έχω να τους δω καιρό!!! Βγάλανε κάτι και δεν το ξέρω?!! 'Η παίζει σύμπτωση???
Καλά όσο για τον κρουνό που βιάστηκε από γκαβέλι γαμίκο το είδα στο πρωινό του MEGA αλλά το ποστ σου είναι όλα τα λεφτά!!! Πολύ γέλιο λέμε!!! Να σε καλά…γελάσαμε!!