Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2008

Τι 60, τι 70, τι 80

-Γάμησε τα, τα 60 ειναι η χειρότερη ηλικία
Πάντα νιώθεις οτι πρέπει να κατουρήσεις αλλα πάς και στέκεσαι εκει και δεν βγαίνει τίποτα !
- Α, δεν ειναι τίποτα, εγω ειμαι 70, οταν εισαι 70 δεν μπορείς ούτε να χέσεις !
Εχω δοκιμάσει τα πάντα.
- Πράγματι, εγω ειμαι 80, το χειρότερο όλων !
- Εχεις πρόβλημα στο κατούρημα ;
- Οχι, κατουράω κάθε πρωί στις έξι.
- Με το χέσιμο ; ολα καλά ;
- Οχι, τα κάνω κάθε πρωί στις 6.30
- Κατουράς κάθε μέρα στις 6.00, χέζεις κάθε μερα στις 6.30, άρα ΤΙ πρόβλημα έχεις τελικά ;
- ΔΕΝ ΞΥΠΝΑΩ ΠΟΤΕ ΠΡΙΝ ΤΙΣ 7.00

Πωπωωωω λες να το πάθουμε ;

17 σχόλια:

αντωνης είπε...

χαχαχαχαχαχαχα

Ατθάνα είπε...

παίζει δυνατά...!

αλλά μέχρι τότε η επιστήμη μπορεί να έχει ανακαλύψει κωλοταμπόν υπερυπερυπεραπορροφητικά!
έγινα αρκετά αηδιαστική; :p

φιλάκια tzonako και καλή χρονιά! :))

Ενεσούλα είπε...

Εεεε, μέχρι τότεεεεεε...
...ποιος ζει ποιος πεθαίνει!!!


Αν και μεταξύ μας, εγώ δε σκοπεύω να τα τεζάρω πριν τα 95, ακόμα και με μπεϊμπυλίνο!!!

Φιλάκια

nyctolouloudo είπε...

από τα 80+ και μετά όλα φτιάχνουν από μόνα τους...
μια χαρά θα είναι!
κανένα τεκνό -περίπου 70+ - θα βρούμε τότε;

tzonakos είπε...

Πιστεύω πως κάτι θα υπάρχει και για μας τους 70ρηδες τότε.
Κάτι θα βρούμε καλό :)

karyatida well done !

Ενεσούλα μπορείς να μου πεις το μυστικό γιατι κατα το 2045 θα γινουνε λέει μεγάλες ανακαλύψεις και θελω να τις δω.

Αντώνη :))

maria λεμονατη! είπε...

γιατι δεν βαζει ξυπνητηρι;

tzonakos είπε...

Δεν ακούειιιιιιιιι !!!!

mpoumpoula είπε...

χαχαχαχαχα
υπαρχει λύση!!!!!!!μπειμπιλινο!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxaxaxa! τι ωραιοοο!!εσκασα στα γελια , αγαπητε τζονακο!!!
βεβαιως, αμα φτασω μεχρι εκει και το παθαινω θα σκαω στα κλαματα, αλλα τεσπα!
χρονια σου πολλα!

tzonakos είπε...

Ο γέρος πηγαίνει ειτε απο χέσιμο ( στα γέλια ) είτε απο πέσιμο ( απο τα γέλια πάλι ).

fisherman είπε...

Για να μη ξυπνάει πρίν τις 7 σημαίνει οτι πήρε συνταξη! Κράτα το ανέκδοτο θα γίνει συλλεκτικό κάποτε...!

Σπύρος είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΟΡΥΦΑΙΟ... αλλα να σου πω κατι ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ 80 αλλα χλωμό το βλέπω :)

Σοφία είπε...

Χαχαχαχαχαχαχα

Έχουμε μέλλον μέχρι τότε. Μακάρι να ζήσουμε τόσο για να το πάθουμε ;-)

Ναπoλέων είπε...

Παραμύθια της Χαλιμάς...

Η μάνα μου έφτασε στα 86 και τίποτ' απ' αυτά που μολογάτε δεν τής συνέβη.

Εγώ τα πλησιάζω (θα τά φτάσω μόλις λυθεί το ασφαλιστικό...) και τίποτα δεν μού συμβαίνει.

Δεν ντρέπεστε να περγελάτε τα "τιμημένα γηρατειά";;;

α-α-ε
Ν.

Ναπoλέων είπε...

Υ.Γ.
Μέ ακράτεια και δυσκολία στο «χοντρό» ξέρω μερικούς που έχουν τα μισά μου χρόνια...

Ελπίζω να μην συγκαταλέγεστε...

α-α-ε
Ν.

tzonakos είπε...

Προς το παρόν μόνο σεξουαλική ακράτεια υπάρχει :)

KitsosMitsos είπε...

Τουλάχιστον άμα έχεις ταυτόχρονα και Αλτσχάιμερ δε θυμάσαι τίποτε από αυτά! Χαχαχα!