Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2008

Μέλισσα


Εχω σκεφτεί πολλές φορές το αν θα μπορούσα να είμαι μέλισσα.
Φοβήθηκα μη χρειαστεί να τσιμπήσω κανέναν και ξεκοιλιαστώ.
Μάλλον κηφήνας θα ήμουν αλλα θα με είχαν στο φτύσιμο τα κορίτσια.
Αν ήμουν εργάτρια θα ήμουν κορίτσι. Καθόλου σέξ, μόνο δουλειά, δουλειά.
Και μετά σπίτι, ενα μπανάκι να μαστε καθαρούλες και ύπνο.
Την άλλη μέρα πάλι τα ίδια, τρέχα βρές λουλούδια να φάς και να κουβαλήσεις.
Προβλήματα μέσης με τόσο βάρος να κουβαλάς κάθε φορά.
Κι αυτη η βασίλισσα, όλα τα έχει. Μεχρι και σεξ κάνει.
Γι αυτο οι κηφήνες ειναι στο φτύσιμο φαίνεται. Απο ζήλεια.
Ο καημένος ο κηφήνας γυρνάει άσκοπα εδω κι εκει χωρίς να χρειάζεται σε κάτι.
Ενα καλό έχει η εργάτρια μέλισσα : Τα ταξίδια.
Αυτη η μαγεία του καθημερινού αεροπορικού δρομολογίου είναι μια πρόκληση, ειναι κατι όμορφο και θα το 'θελα. Δεν μπορώ να κάθομαι χωρίς να κάνω τίποτα και ουτε τηλεόραση της προκοπής δεν εχουν στην κυψέλη μεσα.
Φήμες λένε οτι η βασίλισσα εχει δορυφορική και Beenternet, το διαδίκτυο των μελισσών.
Ετσι ξέρει πολλά και μαθαίνει κι άλλα για το καλό του λαού της.
Μετά τη δύση του ήλιου την αφήνουν μόνη της κι ετσι κανείς δεν ξέρει τι βλέπει.
Μοναξιά η βασίλισσα, παρ όλα τα πλούτη.
Δουλειά ασταμάτητη η μέλισσα εργάτρια, αλλα ταξιδεύει πολύ.
Βαρεμάρα ο κηφήνας, σα μαλάκας άχρηστος, γαμεί καμμια φορά κι αυτο ητανε.
Δύσκολη απόφαση, αλλα μάλλον θα διάλεγα τα ταξίδια.
...

22 σχόλια:

mad2luv είπε...

εγω παντως θα ημουν η βασιλισσα καθ'οτι εχω και μια αδυναμια στο ασταματητο........beenternet...μα καλα,που πήγε το μυαλό σου?????

tzonakos είπε...

Εκει πήγε, ακριβώς εκεί :))

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

tzonako συμφωνώ με την επιλογή της μέλισσας.
Πάντως αν το αποφασίσεις μην το σκεφτείς καθόλου .
Έλα στο δάσος του κότσυφα εκεί δεν θα σε πειράξει κανείς!!!
ΥΓ. Πάντως και ο κηφήνας έχει κύρος στο δάσος του κότσυφα!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Το λέω μήπως δεν είσαι σίγουρος για την μέλισσα!!!

tzonakos είπε...

Πριτςςςς... για να με τρώνε οι κότσυφες ;
Χαχαχαχα, καλά θα περάσω να τσεκάρω και κείνο το δάσος.

Σπύρος είπε...

Ωραίο ποστάκι...

Ο τυχερός ειναι ο κηφήνας..:)ζωάρα κανονικα

Ενεσούλα είπε...

Με τίποτα κηφήνας, λέμε!Βαριέμαι να κάθομαι!
Χμμμμ, βασίλισσα ίσως, λόγω της ιδίας αδυναμίας με την Mad2luv!:Ρ
Εργάτρια για τα ταξίδια είναι ένας πολύ καλός λόγος!
Ωραίο ποστ, Τζονάκο μου!

Greca είπε...

δεν εχει δεν ξερω δεν απαντω!!!!
δεν παιζω!!!!
χα!

καλα αυτο πως σου ηρθε παλικαρι μ'?

καλησπερες!!!

tzonakos είπε...

Mε τσίμπησε μιά μέλισσα τον Αύγουστο...

tzonakos είπε...

Ενεσούλα σ ευχαριστώ, χαίρομαι που το διάβασες.

Suspect είπε...

θα διαλεγα να ειμαι το μελι

Ατθάνα είπε...

θα μπορούσα να είμαι μια εργατική συζητήσιμη βασίλισσα που θα έβγαζε νέους νόμους για τους κηφήνες!
κι από κηφήνες θα εγίνοντο!!!, κεφίνες! στο τσακίρ κέφι ολημερίς!

καλησπερούδια :)))))


ωραίο postάκι!!

tzonakos είπε...

Ενδιαφέρουσα σκέψη να γίνεις το μέλι Υποπτε !

karyatida εκπληκτικό ! ΚΕΦΙΝΕΣ !
Κέφι όλη μέρα ! Σούπερ ιδέα :)

Ανώνυμος είπε...

δε με εκπλήσσει η επιλογή...είσαι νοικοκυρόπαιδο :)
εγώ θα προτιμούσα να είμαι το λουλούδι :0)

μ'αρεσε αυτό το ποστ με τον προβληματισμό του!

tzonakos είπε...

Δεν ειχα σκεφτεί τι άλλο μπορεί κανεις να ηταν απο τον κόσμο της μέλισσας. Σκέφτηκα μόνο τα έντομα, αλλα έχετε δίκιο, όλοι.
Ο κόσμος της μέλισσας περιλαμβάνει πολλά και όμορφα πράγματα.
Τωρα δα σκέφτηκα οτι μπορεί να μην άντεχα το συνεχές βουητό απο τα φτερουγίσματα όλη τη μέρα.
Αυτα τα φτερουγίσματα όμως και ο χορός των μελισσών ειναι ο θαυμαστός τρόπος επικοινωνίας των μελισσών που το μέγεθός τους δεν τους εμποδίζει να επιβιώνουν σε εναν κόσμο γεμάτο αντιξοότητες.
Δεν ξερω, αλλα όπου πηγαίνω και υπάρχουν μέλισσες, αισθάνομαι ενα πράγμα :
Υγεία.
Και φύση μαζί.
Τι άλλο καλύτερο ;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ευχαριστώ...δε θα πάρω...
Τζονάκο μου, γιατί νόμιζες εγώ επέλεξα να είμαι γλαρόνι;
Δεν κινδυνεύω και από τις καραμπίνες εκάστην κυνηγετικήν περίοδον....
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Greca είπε...

btw την ταινια μια μελισσα τον αυγουστο την ειδες??? αν ναι περιμενω εντυπωσεις να σου πω και γω μετα τις δικες μου!!!!
καλησπερες!!!!!!!!!

tzonakos είπε...

Δυστυχώς δεν την έχω δει και θέλω να την δώ, αλλα είμαι τυχερός.
Κάθε χρόνο κάνω Διακοπές στις παραλίες που γυρίστηκε.
Το 2007 εκει με ερωτεύτηκε και μια μύγα. Θα σας πω την ιστορία αυτή κάποια στιγμή.

Crazy Tourists είπε...

Το δικό μας Bee-Movie...Και γω εργάτρια θα μουνα! Ασυζητητί! Φαι και ταξίδια! Τι να κάνουμε, θα χε και λίγο δουλειά παραπάνω από τους άλλους!
Tην Καλημέρα μου!
CrazyTourist1

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ μαζί σου φιλαράκι! Ταξίδια και ξερό ψωμί!

ενεσούλα άσε τη σκέψη και φόρα το σάκο σου, η πτήση αναχωρεί!

Ωραίο κείμενο φίλε, όπως πάντα βρίσκεις το ωραίο εκεί που κοιτάμε αλλά δε βλέπουμε.

tzonakos είπε...

<< Εκει που κοιτάμε αλλα δεν βλέπουμε ... >>

Ευχαριστώ sokin, πολυ σωστό αυτο που λες. Μερικά πράγματα θα πρεπε νατα βλέπουμε ολοκάθαρα !

Unknown είπε...

Στα ταξιδάκια λέμε ναι...Εργάτρια και πάλι εργάτρια! Οργανωμένη ζωή, γεμάτη, με νόημα και... ταξίδια...Και ποιός ξέρει? Μπορεί να έχει και σεξ...εμάς θα μας πούν οι εργάτριες αν το κάνουν ή όχι? Δεν θα μας το πουν...