Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

Βοτσαλοχειμώνας

Εγω θα το κάνω ανάποδα. Γουστάρω.
Το χειμώνα τρέχουνε στα βουνά με τις τζιπούρες τους, εγω θα πάω θάλασσα !
Να πετάξω βοτσαλάκια στο νερό, να λουστώ ήλιο σε μερα σαν τη σημερινή, με καθαρό ουρανό κι ας κάνει κρύο αν και αντέχεται, δεν ειναι και ψόφος.
Επιπλέον δεν θα χρειαστώ αλυσίδες και δεν εχει ομίχλη. Δν την αποχωρίζομαι τη θάλασσα ετσι εύκολα εγω.
Αλλωστε και το καλοκαίρι απολαμβάνω το να βρίσκομαι σε αυτην και όχι απαραίτητα το κολύμπι. Εκτός αν έχει καύσωνα, οπότε ειμαι όλο μεσα στο νερό.
Μαζεύω και κανα καλό βότσαλο, 5-6 κάθε φορά και τα πάω σπίτι για πλύσιμο.
Οχι, δεν τα σιδερώνω κιόλας μετά. Τα βάφω.

Θα σας βάλω να δείτε άλλες φωτογραφίες απο αυτά.
Βοτσαλάκια ρούλζ :)

8 σχόλια:

nikisot είπε...

xronia polla zouzoune...
an kai eteroxronismena...
smouts niaou

mad2luv είπε...

εκτος απο τα βοτσαλα πλυνε και την κορμαρα σου..i'm back........

tzonakos είπε...

Ελα ! Επιτέλους, πού ήσουν ανησύχησα λέω. Απο τα γενέθλια σου και μετα ξαφανιζόλ, καλη χρονια κι απο δω κορμάρα :)

moodycat να σαι καλά ... φιλιά ! ( χαχαχα )

nyctolouloudo είπε...

αυτό το γαλάζιο με την καρδούλα είναι πολύ όμορφο!

tzonakos είπε...

:) Το συγκεκριμένο ειχε μια φυσική λακκουβίτσα που έμοιαζε με καρδούλα. Ισα που την διέκρινες.
Το έβαψα μπλέ και απο πάω έβαψα την καρδούλα κόκκινη.

Ενεσούλα είπε...

Τα έχω ξαναδεί αυτά τα βοτσαλάκια σε μια παλιότερη δημοσίευση στο άλλο μπλογκ.
Μου αρέσουν πολύ, γιατί είναι χαρούμενα, πολύχρωμα και μου φτιάχνουν τη διάθεση.
Το χρειαζόμαστε πότε πότε στη μουντάδα του χειμώνα.
Να 'σαι καλά.

Σοφία είπε...

Τέλεια τα βότσαλα!!!!

Unknown είπε...

Αχ, όμορφη η καρδούλα :)