Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008

(Ka)blogoπαίχνιδο


Ολη η φάση ξεκίνησε απο ενα περίεργο, νυχτερινό chat. Το ερωτικό, στο χώρο των comments, με θύματα fellow bloggers στο μπλόγκ της demon. Εβαλε φωτιές !

Μας άναψε το σπίρτο, λέω να το ανάψω κι εγώ σε κάποιους…

Erotic game, you guys. Ξεροβήξτε όσο θέλετε. Είστε υποχρεωμένοι όσοι λάβετε πρόσκληση να παίξετε. Και να ανάψετε κι εσείς με τη σειρά σας μερικές-μερικές. Πάντα του αντίθετου φύλου. Γιατί… έτσι λέω εγώ! Ο δαίμονας. Κι άλλωστε, αυτή η προβολή είναι πάντα μεταμεσονύχτια.

e) Αγαπημένη στάση

Woman on Top ! Να ειμαι όλος δικός της. Να την απολαμβάνω να κινείται επάνω μου !

Να κρατάει ταυτόχρονα ποτήρι φραππέ με Bailey's.

r) Όργιο;

Ναι. Τρίς. Σιωπή, δε θέλω συγκινήσεις, καλά ήταν, δοκιμάστε.

o) Επικίνδυνο/κουλό/αγαπημένο μέρος εκτός σπιτιού

Μιά σπηλιά στην Νίσυρο. Αλλα πολύ χαλίκι ! Α, και μιά παραλία στην Αστυπάλαια. Και μιά στη Χίο, με θεατές κιόλας εν αγνοία μας. Κι ενα παρκέ πάτωμα καφετέριας στη Ρόδο.

t) Μονογαμία ή πολυγαμία;

Honestly? Θα με πιστεύατε ότι κι αν έλεγα ;. ...γκούχχχχ .... εντάξει μία κάθε φορά :)

i) Σημείο σώματος που σ’ ανάβει (στον άλλο)

Στήθη ( ε αφου ενα θες να πώ ) Τα λατρεύω τα στήθη αφού. ( Μα πώς γίνεται να φτιάχνομαι ενω γράφω αυτά ; )

c) Φαντασίωση

Σε πισίνα με ενα χαρέμι ! Με δύο δηλαδή χαρέμια, αλλα να μην το βαρεθούμε κιόλας.

Απαραίτητη συνοδεία φρουτοσαλάτας, γρανίτας φράουλα και γιαούρτι με βύσσινο.

a) Τι σου αρέσει περισσότερο να σου κάνουν πάνω στο sex

Να με γλείφουν. Και να με ακουμπούν τρυφερά, απαλά στην πλάτη ή τον μηρό. Νιώθω σαν παγωτό, αλλα καυτό. Αν εκραγώ θα γίνει της Πομπηίας.

Α, και να με κάνουν μπανάκι, μασσαζάκι κλπ κλπ ξέρετε ...

Θέλω πολύ να καλέσω να γράψουν μερικά άτομα του άλλου φύλου αν δεν τα φέρνω σε δύσκολη θέση :

cinderella, NyAnna, karyatida

16 σχόλια:

mad2luv είπε...

χμουουου...γκουχ...γκουχ...χαχαχαχ!!!

tzonakos είπε...

Πού ειναι το αστείο ; ΟΕΟ :
Και που να ξερες ποιάν σκεπτόμουν οταν τα γραφα αυτά :)
Χαχαχαχα :-)

Όναρ είπε...

Τελικά τα στήθη (είτε αντρικά είτε γυναικεία) έχουν μεγάλη πέραση!

Καλησπέρα

cinderella είπε...

Η cindrella κοκκίνησε αλλά μπορεί και να παίξει!!

mad2luv είπε...

πες το μου και αυτο να τρελαθω λέμεεεεεεε!!!!26χρονων παλικαρι και λες τετοια πραματα..ΝΤΡΟΠΗΗΗΗΗ!!!φτου σου....χαχαχαχαχα!!!

tzonakos είπε...

Δεν ειναι κακό... δεν ντρέπομαι να λέω διάφορα πράγματα.
Αν και μερικά φυσικά ειναι πολύ προσωπικά.

Ενεσούλα είπε...

Α παπα!
x- rated έγινε το βοτσαλάκι τώρα τελευταία!
Ωραία τα λες όμως,...νόστιμα, ειδικά αυτό με τη γρανίτα!:Ρ

Γμτ, είμαι κι εγώ καλεσμένη σε αυτό το παιχνιδάκι και πρέπει να σκεφτώ σοβαρά τι θα γράψω γιατί το μπλογκάκι μου το διαβάζουν και μάτια που δεν πρέπει (my future mother-in -law)
Tι να κάνω ο ε ο;
κιςκις

demon είπε...

Επιτέλους Johnny boy, εκφράστηκες και εκδηλώθηκες! Αμήν. Να κι ένα ερωτικό κείμενο με ουσία. Μπράβο ρε συ. Είδες; Δεν πόνεσε.
φιλιά ικανοποιημένα!

Ανώνυμος είπε...

ελα....γιατί οι άντρες είναι ΤΟΣΟ ίδιοι;;!! :))

tzonakos είπε...

Ενεσούλα να του αλλάξουμε όνομα σε Χ-Βότσαλο ;
( Δεν σε κάλεσα εγω επειδή ειδα οτι με πρόλαβε άλλος μεχρι να το ποστάρω αυτό εδω )

tzonakos είπε...

demon καλωσήρθες στο μικρό Βότσαλο που καλύπτει άλλου είδους θεματολογία αλλα δεν ειναι ενα σεξομπλόγκι.
Βέβαια το σεξ θα πρεπε να πάψει να ειναι ταμπού. Αλλα εδω ο κόσμος δυσκολευεται να αποβάλλει το απλό γυμνό ως ταμπού !

Cook ήλπιζα να διαφέρω, αλλα εν πάσει περιπτώσει δέχομαι οτι είμαστε ίδιοι.
Δηλαδή όλοι σούπερ σπουδαίοι !
:)
Αστειεύομαι, αυτο υπόσχομαι να το συζητήσουμε εκτενώς.

Ενεσούλα είπε...

Έπαιξα κι εγώ, τελικά!
Έλα να δεις τα δικά μου... χάλια!
χαχαχα
φιλάκια

Crazy Tourists είπε...

Χμμμμ!Ενδιαφέρουσες οι απόψεις σου Ιωάννη...Αρκετά ενδιαφέρουσες θα έλεγα!Και cook δεν είμαστε όλοι ίδιοι! Άλλοι έχουν συμμετάσχει σε όργιο 3 φορές, άλλοι 4, άλλοι 5...
Την καλησπέρα μου!
CrazyTourist1

tzonakos είπε...

Α, μπράβο Τουρίστες :)
Σωστά παιδιά ! Θα πάμε στον παράδεισο, όλοι μας !

Ενεσούλα σε διάβασα εσένα και σε σχολίασα λέμε :)

Μπουρμπουλήθρα είπε...

αυτο με τον φραπε και το baileys πρεπει να το κοιταξεις αγαπητε μου.. απ'την αλλη παλι ο καθενας σκεφτεται με το δικο του το κεφαλι! ακου εκει φραπε.. πολυ μου αρεσε!

tzonakos είπε...

Θα το κοιτάξω. Μόνο μία βρέθηκε να κάνει τρελές στάσεις. Χρειάζεται φαντρασία, την οποία και δημιουργεί το επάνω κεφάλι !

Χαίρομαι που σε βλέπω σε αυτο το μπλόγκι. Θα σε προσθέσω.