Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

Messengers


Χρησιμοποιώ πλέον το Υahoo messenger και το Google Talk.
To MSN το ανοίγω πολύ σπάνια και για ειδικούς λόγους.
Οσοι με ξέρουν προσωπικά, ξέρουν οτι αν ανοίξω κάποιο messenger έχω λόγο να το κάνω.
Πολύ σπάνια ειναι χωρίς λόγο.
Μάλιστα ειναι καιρός πια να διαγράψω επαφές που δεν έχουν νόημα.
Για μένα νόημα έχει ο/η φίλος που όσα λέμε θα μπορούσε να μου τα πει και κατα πρόσωπο.
Ομολογώ οτι επιδιώκω καμμια φορά να ερθω σε επαφή με ορισμένα άτομα αλλα συχνά πιάνω τον εαυτό μου να συνομιλεί κάποιον που πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να το κάνουμε.
Ενα ωραίο πράγμα στο chatting ειναι ενα φλέρτ που μπορει να υπάρχει με γυναίκες που γουστάρω. Γαμώτη μου ειναι μερικές πολύ γυναίκες !
Δεν θα σταματήσει αυτο ποτέ ( χικκκ ) η όμορφη γυναίκα ειναι μια πρόκληση, .μια οπτασία, ενα όνειρο. Θέλει όμως ιδιαίτερη μεταχείριση. Θα μιλήσω γι αυτό άλλη φορά. Ετσι κι αλλιώς δεν με ενδιαφέρει αυτη τη στιγμή πόσοι και ποιοί θα με διαβάσουν. Εδω ειναι προσωπικό ημερολόγιο. Τα σοβαρά τα τρελλά ειναι στο άλλο μπλόγκ, στο Τζονάκος.
Σκέφτομαι να αλλάξω ψευδώνυμο. Ενα πιο πιασάρικο και άσχετο αλλα φαντασιωτικό.
Ετσι, για να γουστάρουμε.
Μπας και τελειώσει αυτο το ονοματάκι που μου χάρισε η .... Μ. τελοσπάντων.
Αφου εκείνη δεν με διαβάζει. Δεν θέλει.
Ουτε στο μessenger ειναι ούτε πουθενά. Ειλικρινά ελπίζω να ειναι καλά.

Εγώ ;

Καλά... καλά ειμαι... λίγο ζαλισμένος αλλα οκ.
Οταν δυο μάτια πάψουν να σε βλέπουνε, μένει ενα messenger, ενα τηλεφώνημα, ενα mail, ενα σχόλιο. Δηλαδή, ... τι ;
Ενα κάτι, ενα ... μια ιδέα, ενα γραμμένο κάτι, ενα "εδω ειμαι αλλα δεν υπάρχω "...
Αυτά τα μάτια σε βλέπανε στη θάλασσα πάνω κάποτε... μύριζες αρμύρα και σε λάτρευαν.
Τώρα τι ;;; .....

Καληνύχτα μωρά μου.

6 σχόλια:

Ενεσούλα είπε...

Ωχ, μελαγχόλησε ο γλυκός μου!
Κατ' αρχάς, μη διανοηθείς ν'αλλάξεις το "Τζονάκος"!
Είναι γλυκούλι, είναι κάτσι, είναι τόσο "εσύ"!
Εκείνη που σε βάφτισε κάτι ήξερε!;)
Με τα μέσεντζερς είναι μεγάλη ιστορία.
Απλά, εγώ ποτέ δεν τα χρησιμοποιώ με σκοπό να "κρυφτώ" πίσω από αυτά, αλλά για να επικοινωνήσω, απλά, ειλικρινά και ουσιαστικά με φίλους που είναι μακριά και τους οποιους φυσικά θα επιδιώξω να δω, σε κάθε ευκαιρία.
Μεγάλες παρεξηγήσεις έχουν δημιουργηθεί μέσα εκεί, αλλά και μεγάλοι έρωτες.
Δε θα ξεχάσω ότι έτσι γνώρισα και αγάπησα τον Πίκο μου.
Είναι κι αυτό μια λύση ανάγκης, για έρωτες με απόσταση και μια μορφή επικοινωνίας με ανθρώπους για τους οποίους νοιάζεσαι!
Φυσικά, χρειάζεται προσοχή και οπωσδήποτε δεν πρέπει να υποκαθιστά την προσωπική επαφή!
Θα σου δώσω και μια φιλική συμβουλή που κι εγώ η ίδια πρέπει να ασπαστώ σε πολλές περιπτώσεις. Σόρρυ για τ' αγγλικά αλλά αποδίδει καλύτερα το νόημα:Let it go & step over it!
φιλάκια Τζονάκο μου

mad2luv είπε...

αχ καλε μου...τι το πινεις αφου σε πινει???θα σου βρω εγω ψευδονυμο,που δεν θα σταματησω να σε διαβαζω κιολας..θα σου βρω και κουκλιστικο γκομενακι να δεις...μη μου σκας μονο...

Cookie είπε...

:(

Ερωτεύτηκες μια Μ. στο Messenger??

tzonakos είπε...

Οχι, δεν θυμάμαι να ερωτεύτηκα ποτέ απο messenger !

Απο Μ. και απο όλα τα γράμματα, αλλα όχι απο messenger.

Μπουρμπουλήθρα είπε...

καλο ειναι και το messenger, διαφορετικα τοσοι ερωτες που αναγκαστικα βρισκονται σε χιλιομετρικη αποσταση θα χανονταν...

tzonakos είπε...

Χμμμ ... μάλλον εχεις δίκιο.
Μου εχουν λείψει οι καλές μακρές συζητήσεις στα messengers.
Ευτυχώς τελευταία εχω μερικές καλές κουβέντες.
Ξεκίνησα να κάνω chat το 2001.
Τότε δεν ειχαμε messengers ίδιουμς με τους σημερινούς. Ειχαμε chatrooms.
Εφτιαξα ενα δικό μας με εναν Ολλανδό κι εναν Αγλλο. Καλό ηταν.
Ποτε δεν ειχαμε όμως πάνω απο 6-7 άτομα στην παρέα. Το παρατήσαμε οταν μιά κοπέλλα -Αγγλίδα- σκοτώθηκε.